::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 11, 2010

suluh terang jiwa ini :(

yaAllah yaTuhan . berikan lah hamba mu ini petunjuk. buka kan lah hati ku ini yaAllah.agar aku dpt memilih arus yg benar.

salam ,

fuhhh , aku ta caye bnde ney leh tejadi. tu laaa. dulu mase awal2.nak sgt mohon semua. last2 dilemma terus tataw na g mane en. padan muke. ngade.haiihhh.skng ney ade 3 tmpat dlm tgn aku.3 jenis course.huuuu.


  • kolej teknologi timur, sepang (KTT) - office management

  • politeknik , sabak bernam - teknologi maklumat ( programming )

  • kolej poly-tech mara , kuantan - corporate communication
itu lahh dea. yg aku dpt. huuuu -.-

comment  tentang yg 1.
- KTT ney aku masuk sbb di tawarkan.n course pun mmg kena ngn aku.staff tuh yg calling so aku mmg berminat.afterthat dah sebulan lebih kt situ. mane tak nye an.dgn lecture pun best2.kenalan sume even byk probss tapi tetap gempak ouhh.adat lah duk memane pun mesti ade dugaan.first time pndg ktt tu mcm pndg sebelah mata je tapi da lame2 kolej tu okayy ape.dgn course office ney mmg aku nakk sesgt. bab2 pengurusan. aku suke. even aku tade la mahir sgt but suke urus sesuatu.then peluang keja tu kite tataw kan. rezeki kite ade kat memane.pluss aku suke ktt sbb..............hmm aku dah berkenan kt seseorang. tapi tu bkn sbb utama lah aku tanak tgl kan ktt.jgn sala phm pulak.tapi tataw la. nak pegi ke tak.

comment tentang yg 2.
-so tntg politeknik pulakk. HAHA. first tgk course dea.aku mmg da tawar hati. hahaha.mane tak nye.programming babe ! mase form4 n form5 aku amek ict. baru blaja basic nye programming tuh .dah biol pale aku. hahaha.tak pakar bab2 centu. bnde tuh sesuai tuk boyss jeh.tapi yg best nye kt poli tuh sbb tmpat dea tenang.ngee ;DD besttt ouhhh dkt ngn laut.then kolej dea mmg lngkap laa.hahaha.takpe2.aku takan tergoda la.soryy poli.;P

comment tentang yg 3.
-ney tadi baru aku check n darah gemuruh terus naek bile aku tgk aku dpt jgk KPTM ney. lagi bertambah gemuruh bile course corporate tuh yg aku dpt. HAHA. aku mmg da syak dah.abah mesti suke aku dpt course ney. yg terlafaz kat mulut abah td ' haa yeke , pergi je laahh situ ' .aku dah...aduhhh gile ahh.mase mohon tuh mmg aku letak course ney ats skali sbb abah suruh.then second aku letak management tuh.dah pulakk aku dpt ney. camna ney camnaaa...-.- kat kuantan tuhh babe. jauhh nye.uhuk.tapi abg sedara ade sorg kat situ.tapi entah la.lagipun bunyi 'corporate communication' ney mcm menyeram kan aku. hahaha.communicate .gilooo. aku rela manage dari communicate kot ;))) ahhhh camna camnaa..... !

hmmmm. tadi lps aku dpt taw result ney. aku da stat ilang arah. da stat pening pale. n org petama yg menyedari tuh adalah my queen. mak aku ouhh.dea peluk pinggang aku n kate. jgn serabut kan kepala tuh . then mak siap ckp n perli sikit kot kat abah. ' mcm la sgp berenggang jauh ngn ank dara dea ney' . hahaha. abah wat tataw je.pastu aku taleh kwl emosi aku dah. aku cabut broadband. online kat atas pulak.
sambil2 tga update blog ney , text masuk.dari ' mumSayang ' . dea ckp 'da jgn pening kan kepala. mak rasa OM lagi bagus '. n hati aku tenang seketika....................


No comments: