::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 10, 2010

hari mak , hari ibu . hehe

salam ,

lambat nak post pasal tuh sbb skg baru free.hehehhe. so HAPPY MOTHER'S DAY to all mum outt there exspeciallyyy to my mum , norhayati abd rahman. ngeee. sayanggg mak sgt2 ouhhh. u the bestt mum ever. sgt2 sporting. sgt2 memahami. ;D upsss. ade lagi sorg taw. ibuuuuuu ! idie ta lupe ibu taw.baru td text kat ibu. rinduuu sgt kat ibu. t idie free idie turun shah alam k. spent time ngn ibu. sayanggg ibu ! emmuaahhhh ! sayanggg mak jgk ! emmuahhh !

balek semula ke mak saye. hehehe. sempena hari ibu ney. nak jgk open kisahh dulu smpi skrg kan.terkenangg dulu. mak cite aku kecik2 lagi dah masuk wad 3 weeks or 3 months. ta igt pulakk. mase tuh aku baru 5 bulann. comel kan ? ngeee.masuk wad sebb kuman masuk dlm kepala. mase tuh mak cite aku da nyawa2 ikan. mak ckp aku kuat sbb tuh selamat. kecik2 lagi ek ? huhuhu. then mak klu bosan tade teman bebual. ngn aku sorg je lah dea nak lepas. marah pun lepas. biase lahh.anak sulung kan.hehehe.skg ney pun aku makin open dgn dea. hmpir sume mslh aku share ngn dea. lagi2 pasal boyy. dea nak je taw aku ngn sape. skg ney pun dea taw aku rapat ngn sape .dea siap nasihat lagi .klu dah suke.stay je laa perasaan tuh.jgn cpt giv up.jgn lari dari masalah.bkn sal cinta je. hal kolej pun mak aku tgk aku hari2 moody kat uma. tu dea nasihat camtu.huhuhu.

then bile lepak2 ngn dea.dea suke share kisah lame dea. cane dea meet abah.fall inlove ngn abah. HAHA. smpi abah kdg2 tego. ' jgn di cite sume tuh , yana muda lagi tu ' . mak ckp muda tak muda. kena taw jgk. bia dea bole phm bole hati2. hehehe. klaka jgk kdg2 abah ngn mak masing2 merungut. dua2 lepas kat aku. hehehe.then ade jgk mak ckp aku ney campuran dari melaka bugis baba nyonya. chinese tu tataw aku ikut dari same but surely mmg dari belah abah. hehehe

nak story sal attitude aku sjk kecil. hahaha. dulu mak cite aku ta suke ouhh maen mainan permpuan. pgg ank patung. sume ta suke. pakai skirt pun ta suke. hahaha. smpi mak takut aku jd tomboyy. skg pun aku de sikit2 laa lasak n ganas tp tah laaa. tataw org pndg aku cane. ok or ta ok. terpulangg lah. jnji aku jadi diri aku sndiri.

so pape pun. yana tetap sygg mak ouhhh. yana taw yana agak degil n nakal. sgt2 nakal dulu2.hehehe.dah hmpir18 ney sedar laa sikit. pengalaman byk mengajar kite :)


No comments: