::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 19, 2010

hmmmm.

salam ,

heyy lame tak update blog.dlm ostel kawan. dorg sume tga sdp lunch.aku tga tade selera. so aku naek katil atas. update lah blog ney smbil lyn lagu vierra.entah la.dorg sndri ckp.dorg tataw ape ade dlm fkiran aku skg.dorg agak aku tga celaru kusut.hmmm. aku pun tataw.ape prasaan aku skg.lame jgk tak menangis. tu je cara aku na lepas kn prasaan.

firstly, tadi balek dari kelas. aku terus rindu someone. someone yg dulu aku percayai. terlalu syg n terlalu mengharap dea sntiasa dgn aku.but sjk dua menjak ney. byk sgt bnde dtg kat aku.masuk dlm kpla. dlm ingatn. npk dkt mata. yaAllah.aku just mampu ckp. 'aku tetap rindu dea' :( no one cant replace him.can i have him back :( i noe i cant...........mcm ade yg ta bg aku dgn dea.ade kate dea da kawen.ade kate dea byk smpn pmpn.aku harap dea taw yg ade org yg syg kat dea. ade org amek brt kat dea.ade org pndm prasaan pasal dea.
aku na jmpe dea. spent time dgn dea. next week dea da balek :(

skg ney kat college da berpuak puak. sedih tu ade la jgk.aku tataw na ke mana. diam kan diri. bia lah org ckp ape pun. pada aku. na sangka buruk kat org. kite tgk cermin diri kita dulu la.hmmmm.tapi kawan sendiri. jage hati kawan. smpi hati sndri tataw ke mana jgk.

No comments: