::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 13, 2010

sengal .

salam ,

bape jam tadi aku amek mood na post sumtin kat blog ney. HAHA.. akhir nya hati aku tergerak juga nak menaip. hehehe.;P

tga saket kaki ouhhh. bole lak td ptg kaki kejang. cite nye caney. ptg td de aktiviti en. mgu kebudayaan. then kena laa menari. nari zapin lak tuh. HAHA. aku first n last menari mase dajah 4. nari inang. tu pun haihhh. best la jgk tp ta pandai.elok2 abes menari. duk kejap. then tetibe dua jari kaki aku taley gerak. bile bengkok kaki da rase cm menarik. aku klu da berair mate da mmg saket dah. tp tahan lagi. nsb membe ade. kaki aku byk probss sgt. urghh.na wat cane eh. ta sekuat dulu lagi. sedihh nye :( pape pun aku mmg ta pndai menari. poco poco bole ah. hahahah.mak ckp aku nak menari ? jgn harap la. aku redah hutan belukar bole ah. mak aku ckp. hahaha.adehhh

then td aku lepak kt ostel uma kwn aku. mule2 dorg saje text aku teman dorg mkn. then folow dorg balek. pastu lepak situ jap. tetibe aku npk moto dtg . boyss lak tu. pastu dorg ckp yg boys tu sumtims ade masuk uma. so aku pn cam gabra da. na tdo situ pn cam ahh cancel ah. huhuhu takut jgk eh duk ostel. next month kena duk ney.camnaa....... hahaha.takpe da biase actly tp kes bwk laki ney tak biase lagi. haihhhh. pastu dlm 10.30 aku lari balek. even seram bwk moto sesorg. aku pecutt jeh. hahahha -.- mesti korg pelik aku dpt kua mlm kn. just aku nasihat laa. selagi dorg bagi kepercayaan kat kite. just jage dgn baek. jgn hancur kan kpercayaan dorg. actly aku byk wat hal ngn pareent. tp sejak masuk kolej aku byk beruba. n parent aku sndiri npk perubahan aku. dorg letak kprcayaan kat aku. n aku usaha takan remuk kan lagi hati dorg.
iloveyou mum ! iloveyou dad !


No comments: