::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 14, 2010

excited !

salam,

hee. baru public kan blog. sesape yg ber usaha byk kali na bkk blog ney. harap jgn mara eh. hehehe ;P saje je sbb ade probs sikit. skg ok da baru public kan.

arini last day for this week. jumaat an. sok ta sabar2 mahu ke gandah ! hahahaa. family dayy .kaki ta elok2 lagi. dah kena lasak2 sok lusa. mampuihh den g kelas t cane tah. hahaha.so tgk laa kt dlm tuh ade line ke tak na online. hehe. klu line ade pun tataw ade mase ke tak ngadap mende alah ney. gerak pepagi buta sok. mcm laa pagi sgt. ngee ;P

smlm smlm n smlm.......heheheeh.yna suke wat post carca marba. wahh bahase* :)) hahaha. kejap arini pastu pusing balek smlm.kann... hehehe. bia laa.mlm smlm aku lepak kt kolej. saje2 lepak n skali tgk mmbe ade terpilih jd dancer tuk dinner KTT.hehehe. saje kacau dorg en. lgpn bosan kat uma duk ngadap laptop je.mlm tuh ngn dorg smpi na dkt kol 12. first tym laa lewat cmtu. last lewat dulu mase tgk drag me to hell.11.30 balek. ney na dkt kol 12 still kat kdai mkn. hahaha. sbb balek tuh dorg ajk lepak kt kdai mkn jap. abes je sume ajiem anta mmbe gurl 2org tu balek. then anta aku balek but folow g uma dorg dulu sbb na amek A4 paper . ade bnde kena wat. aku da biase daa. hahaha.then na balek uma tuh. yadd kate bia naek keta. ajiem yg tlg bwk moto. so aku naek la keta ngn yadd.

dlm keta tu. ade laa sikit sesi soal jwp. hahaha. ade personal talk. sbb selagi jiwa aku kacau mmg aku ta sng duduk. so masetu aku da ok da. phm laa sume. tade kusut fkr bnde tu fkr bnde ney. then smpi uma n thanks to ajiem sbb bwk moto aku. :) aku ngn yadd ? okayy jehhh.......then mase na tdo callin dea. sgt2 manja. n i never though. entahla. HAHA. adehh.but seriously what happen that day mmg wat aku gila bayang jap ouhh. tataw la org tu cne. HAHA -.-

siang td ade lawatan ke IB , istana budaya. gerak pepagi dlm kol 9 camtuh. agak hott la pepagi da wat yana ilg sabar en. ade laa hal pepagi tuh. tah laa. bia je laa. then dpt masuk IB terpegunn sgt . ;) na taw ke ? nanti tgu dpt gamba. yana post ehh ;)

No comments: