::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 3, 2010

hanya mampu mengeluh ,

salam ,

i dont know what to do. nak mengadu pun. just kat sini je laa ek. hmmmm



ney pun tadi baru bgn , myb penat sgt. bgn pn sbb mak kejut.nak senja da kan. dea pun ckp mmg patut pun cancel kelas driving td sbb tgk aku betul2 ta larat sgt. cancel tuka amek sabtu ahad ney .

( actly hati aku tga sayu ney , sebak . tah nape . sat g lepas kn sesorg dlm bilik . haihhhh.............:( )

pas bgn td ade lepak bebual kjp ngn mak. saje dea story bout student dea. dea ngn aku je laaa klu nak bual2 ke ape. coz aku just puteri dea. pas tu abes cite sal student dea. cite sal cousins aku lak. aku dah down da. dga mak cite yg rmai marah aku masuk KTT ouhh.hmmm. dorg sume nak aku masuk tmpt excellent. dga aku duk kolej jeh , tu yg dorg ta suke sgt . haihhhh. then hati aku sejuk bila mak aku cool down kan. dea ckp aku strong n tabah . but still kurang keyakinan n lemah semangat. itu AKU ! hahaha.

nanti ade mase , or malam kng ke . aku post tntg diri aku . hahahah . kalau de mase laa ;P kdg2 mood malas aku tetibe dtg. tu yg parah. hee.

p/s : dari td bgn duduk bgn duduk , da lupe ape nak tulis. sambung nnt la. HAHA ;P ;)


No comments: