::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 3, 2010

menang BESAR ;)

salam semuaaa ! ;D

heee ;D apa maw cita . malam yg agak hebat. HAHA.

 

so ? hehehehe .

chelsea menanggg ! 2-0 asakan daripada drogba then lampard. fuhhh .tayah tgk td pun da dpt rase mesti mng punye. hahahaha

then dlm mase yg same. tuka2 channel. kejap 107 kejap tuka 812. hahahaha.kat 107 di tayang kan AIM17 . aku excited na tgk FT je ouhhh. saat yg di tunggu2 mmg dah dijangka. mulut ku yg bisa betul berkata dea menang 2 anugerahh.. yeahhh ADRENALIN. macam album first dulu , aku.musik.kamu , pun menang 3 anugerahh. ney second album pun same. mmg gempakkk babe ! hehehehe . iloveyou lahhh FT !

yg PASTI td. persembahan FT tadi .........................perhhhh ! hahaha. terpukau aku . haiihhh. mmg ta bekelip laa. bernafas pun lupe kejap. haha. mmg best laaa dea bwk lagu selamat malam scra live tuh. nanti aku masuk kan vid dea kt blog ney. hehehehe.dgn panahan mata dea tadi. wahhhh. my heart melt...... hehehe.then td adibah noor ckp ' kan best saya jd anak faizal tahir , dpt dea nyanyi lagu tu tuk saye before tido ' hahaha. aku tesenyum dlm hati. aku da ade da org nynyi kan dodoi aku tido. ahaks ! ;P

ouhhh pasal petang td kat pajam. aku tak story lagi en.okayy laa blaja drive arini. dpt cegu yg betul2 ngaja aku. bkn memaen punya. sejam cukup peno ngn focus blaja. tade gelak2. alhamdullilah laa. bhgian dlm aku bole kuasai . yg lemah nye jalan raya. kena hafal jln n maen gear. HAHA. mase balek tuh. sempat teserempak ngn abg tua tuh. sengih miang kat aku. seram aku tgk . hahahaha. papepun sok ade kelas drive lagi. nak abes kan cpt. tapi en. dlm keta td. ayat yg kelua dri mulut mak aku.dea ckp. cancel la beli moto. suh abah cari kancil yg secondhand. pakai wat sementara waktu. nant ade duet bru tuka neo.wahhh gila ! HAHA. bwk keta pulakk lepas ney ke kolej ? hehehehe. ;) rezeki kite , kite tataw kan .

No comments: