::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 10, 2010

link utk arini ?

salam ,


ermm. aku cm rase na tido awal mlm ney but tgk la awal aku tuh cane ek. HAHA.

smlm alkisah nye aku ta cite lagi. siang lepak balai then g pajam. akhirnya kelas lesen keta abes jgk. n da book for JPJ test. gilaaa ouhhh. lagi sebulan lebih. tarikh nya pada 22 JUN nanti. HAHA. terpaksa la dlm 20 or 21 tu aku kena tmbah jam utk blaja.takut2 nnti aku telupa balek ke. ney pun mak ckp practice la bwk pesona tu round taman ney. hehehe. nak tu mmg nak tp ptg asyik ujann je so takut laa na bwk. kng calar2 pesona tuh pastu dah tak terpesona dah.hahahaha.so 22 jun nanti test JPJ.tapi kan 21 jun tuh cm ade sumtin ouhh.................hahahaha. ;P

then skg ptg2 en asyik ujann jeh. aku dah 2 hari berturut2 redah hujan. td ney pun redah lagi. tapi tak se best semalam. smlm mmg gila2 punye hujan.smpi lemah bdn ney haa. sejukk je. nak kate dmm tuh tataw la.tp lemah bdn.same je ngn abah aku. pantang kena ujan sikit. anak abah laa katekan......HAHA. poyo jeh ;P ;))

minggu ney mgu kebudayaan . then pagi td aku ta dpt dtg kelas sbb adek aku dmm n saket perut. tah ape dea sala mkn. so pepagi mak call suh pick up him kat tadika.n jage dea sbb kat uma tade org . so aku jage. n aku juge ta sehat sbnanye. sesame rest ngn dea n selamat dorg ckp kels tade siang td so okay laa. but presentation tetap ade cume di post pone kan. takpe la. bhn da ade , da jmpe da just tataw na present ape. huhu.

psstu ptg td ade pjumpaan kjp sal mgu kebudayaan. mcm2 la lect tuh terang kan n planning sumtin for us.dga na g istana budaya jumaat ney. agak excited la sbb belum pena g lagi. but ade half da pena g mase tgk teater ritu. then kena lak wat group n lect kate wat group baru but membe aku sorg ney bersuara la kate amek group mase kelas agame tuh. aku dlm hati dah. WTH ! grrr. takann dgn dea lagi kot. bkn ta suke tp tah laa. kena relakan hati jgk laa.huhuhu.pastu ade student baru lagi yg masuk. 4 org kate nye . 2 boys n 2 gulrs. so aku ta amek kesa sgt la. aku just friendly. nak kwn kawan je. tanak ta kesa ;) aku pun da biase alonee. wat keje sesorg.hahaha. ayat cm sedihh je en.pastu abes je, bdk2 baru tuh suh aku tnjuk kan kolej ney jalan2. so aku dgn rela hati bwk la dorg kjp. then lepak jap kat cafe. balek tgk dah renyai2 hujann. yardd siap pesan terus balek jgn maen hujan. hehehe. comel jeh ;P

so this weekend g pahang. baru taw igt kan just family aku saje2 bercuti. upenye td mak ckp abah nye office wat family dayys . so kire bkn sesaje je. ade laa aktiviti. HAHA. lame tak fight. dulu bestt jeh. n awal taun aku kalah an kawan2 abah mase bowling game tuh. ngeeheee ;DD family day pun family dayy la. aku tetap na jmpe bear tuh ! HAHA. bear bear ouhhh bear. ngee ;P


baby pandaaanesss ! ;D

No comments: