::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 21, 2010

helo helo :)

salam , 

hey hey . hehehehe. wahh arini start cuti yehhh. bg student SP. awal2 pagi lagi ade yg da smgt na berangkat pulang. aku just duk sini je laaa. esok balek kmpg. rase cm na duk kmpg one week tp tgk dulu laa.hehe.

but pape pun. i will miss u guysss ! expecially kak ika , nadia , ifa n fuad . ngeee. kawan lama tak lupe pun. just saje tanak mention nama kat sini. aku jht ken. ngeh ngeh :)) jap na wat annaunce. sape2 yg benci aku tu. taya laa bace blog aku ney eh. ini hak aku. mmg na tuka url supaya tayah korg na bace. just ade kawan2 skola yg lame ta bg aku tuka. so just bia kan je.

okayy. balek semula pada cite kolej. mmg mgu ney agak penat. hahaha. sbb mlm mmg ta rehat. tido ostel membe mgu ney. ari selasa aritu laa best. seharian. hahaha. petang g alam tgk cite nightmare tu.mmg lawak duhh. smpi saket tekak n berair mata jerit terperanjat tgk cite tu. cm biasa la. aku klu tgk cite cmtu. org sebelah akn jd mngsa. sbb tuh suh kak ika duk sblh aku.abes peluk tgn dea. smpi aku pgg popcorn pun bole terabur kat bwh. hahaha. lawak jeh. but siyess best. ngeee :)

then mlm selasa tuh makan lua. mlm rabu, dorg wat rombongan mkn mlm kt uma aku.haha. gurls masak.then reramai dtg mkn kt ruang ruma aku. smbil tu knl ngn parent aku, then mak aku tanye aku. keta merah tu da tade da ke. aku hanye mmpu senyap. mak aku tgk aku syp. mak aku phm lah tu. huhuhu.

mlm td ahh lawak. abah tetiba ckp cancel la duk ostel diploma nnti. aku ngn mak aku tekejut. mak aku tnye nape. abah ckp laa duk sini sng. klu na tido sana tido la. klu tanak ulang alik je. mak aku gelak je. n aku nyakat . klu cmtu na g kuantan la. abah aku pndang je. aku ngn mak aku gelak n mak perli. dah takut anak dara dea hilng. hehehe. abah senyum je. yana sayang abah laa. yana taw abah sunyi nnti sbb tade tempat na merajuk. ngeee. anak abah yg nakal ney, hehehe emmuuaahh ! sygg abah ! you the best person ever. 

ney tadi mak tetibe tanye sape yg smooking. aku ckp laa kat mak. mak tgk je mesti mak taw. then mak ckp la mak mmg knl pun.tgk pun da taw. coz mak cegu skola n dea ade sense n mmg bdk jht pun baek ngn dea. so dea kenal boys tu cane.

so ape na wat skg ney, sesorg kat uma. aku taleh duk sesorg. kng mcm2 masuk dlm kepala ney. huuuu -.-" cpt la nak balek kmpung esokkk. gian nak karoke kat kampung.pakndak tgu yana ! nak duet sesama ney. HAHA ^^



No comments: