::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 4, 2010

entah lah .

salam ,

ney baru ade smgt na update blog . mlm smlm tah laaa. di landa gemuruh dlm jiwe. HAHA.dlm serabut n serabai ney.

ermmm td abg iwan baru abes call aku . hahahaha. tah ape dea merapu ckp. saje sbb lame ta bual2. then yg aku ta lupa nasihat dea , klu de pape masalah gtaw laa. haiihh . aku bkn rety ngadu masalah kat org tp dea ckp aku suke tnjuk masalah aku smpi org len pun bole saket ati ngn aku. hmmmm. cane tuh. abes ape aku na wat.

dah nak sebulan aku kat kolej tuh. mcm2 jgk laa belaku. baru sikit tuh di uji. tu belum lagi stat diploma. ngn probs blaja lagi. cane laa nanti eh. duk ostel lak tuh. takpe2.pandai2 laa urus diri. dah mcm2 kaw lalui en :)

aku dah telepas ckp iloveyou kat seseorang but org tu tak inlove pun ngn aku . just suke2 je kot. even cane pun aku syg dea sbgaimana dea syg aku. tu jelaa aku na ckp. aku pn tana cari mslh. but tipu lah dea tade pe prasaan kat aku. dah kua sesame mase kt alamnda tuh. n ermm....hanya dea je taw.hehehe pesan mak , tayah laa nak pakse org suke kat kite . just kite jadi diri kite sendri . bia lahh org terima ke tak . okayy syg ? kaw ney ngade sgt . tayah feelin sgt n tayah show off sgt :) but only him can comfort n cheer me up ;P

p/s : tga tgk adnan sempit the series . hahaha. sengih sesorg lak aku tgk sam ney ! heeee. ilang sume ape aku na tulis tadi . hahahaha.

No comments: