::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 7, 2010

not title .

salam ,

say hi cepatt ! mkn je ek. hehehe

hi :) heee.smbil2 cari layout utk tuka . kite story2 laa sal smlm eh.

so smlm siang aku g kelas. tapi 1 kelas pun tade.agak boredd lahh ! lagi2 aku je sekuntum bunga. len sume boyss. afterthat ptg dorg ckp de lect na jmpe , so ptg tu dtg laa en lepak kt libry.tade laa lame sgt. lect jmpe kjp semata2 bg assigment. gilaaaa ouhhh ! mule2 aku okayy laa. cari artikel sume tuh. bile dga lect ckp suh present...............then dpn senior nant. aku dah. OMG . jerit dlm hati. hahahaha.

abes tuh sume lepakkk je dlm libry. tetibe ade kes lak ptg tu . I bkn name sbenar wat hal pulakk. ade laa kes tacing dea tuh. geramm jgk aku. cian jgk dorg. ( korg phm ke ape aku tulis ? ) hahaha. entah laa. saket pale lagi2 waktu mlm.malam td ahh. chatting ngn dak2 ney sume . ain ryen fayad sume. ryen yg da taw hal tuh.pastu affiq pulakk na taw. aku explain kan laaa. n dea pun merapu bnde laen. saket jgk lyn dea tuhh. betambah headache aku. hahahah. bia laahh . mls na fikir sgt.tapi masuk pulak syg aku ngadu yg buah hati pengarang jntung dea tanak terima dea. aku trut sedih jgkk. ciann neya. aku phmm babe perasaan kaw. chill k. dak JB tuh kaw cmpk je jejauh k. kaw mntak aku carikan pkwe. aku pn tga tade pakwe . senasib laa kite. sabar je k. laki mmg camtu kekadang. 'kekadang' laa k .tah dorg. bile ade gurl yg betul2 jujur syg kan dea. nak jage dea. dea pulakk tolak. harap kaw kuatt eh. aku en ade :) sbb skg ney akhir zaman .laki lebih kurang dari pmpn. so klu pmpn yg keja laki. tu mmg da usual. hehehe.takpe neya ehh. t aku trun JB aku cari bdk tuh. jht dea wat syg aku caney. aku syak dea msti ade gurl len sbb gaye kaw cite tuh. aku da pena lalui. cam kes akim dulu tu laa. lagi heartbroken aku. chill eh syg.


pastu mlm td jgk wat keje gile ngn fayad. HAHA . tuka status relation tuh.......bile tuka jeh. sume serbu. excited sgt kot sbb tgu aku tuka menatang alah tu. hahaha. sory laa babe. korg kena tipu. itu hanya saje2 je. tapi dlm hati aku klu bnde tu kekal pun takpe. huhuhu.

erm sal arini . td pepagi bgn utk ke kelas. smpi kelas , miss pn ade. aku ngn miss je bedua. calling boys sume tga otw. miss tade laa mrh sgt. dea tnye aku na wat kelas ke tak. aku ckp ta rmi sgt arini. so miss ckp dea just bg sumtin n foward kat dorg. setel . kelas arini cancel. mengong. penatt jeh. hahahaha. then tgk dorg smpi. lepak kjp kt libary . tgk fayad cm ta bape okayy je. aku pn cm ta sedap ati laa. dlm gati aku ckp ape aku da wat kat de ek . then bual2 ngn ajiem pkai fon aku past2 cmtu je.taya bazir kedit.tanye ajiem nape yad tuh sume. hahaha. lawak je. ipin tgk je. tapi aku bkn watpe pun. eee dea tuh. hahaha.

then balek lepak kat cafe kjp. dea mule bersuara n snyum. legaaa hati aku sikit. fuhhh. tp tetap na tanye nape dea td. hahahhaa. then sume grk balek.aku pn balek. resttt n tah petang ney tade ape kot. tataw laahh -.-

p/s : creepy tak picc ney . ahaks ! ;P

No comments: