::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 5, 2010

more bout me ?

korang na taw sgt eh . ermmm aku neyyy...... 
sensetif kot.
terlalu lembut hati
suke senyum tak kire tmpat.
sng ckp mood sng ubah laa. mood je ek bukan (hati)
then aku klu berkenan or nak sgt2 sumtin tuh. aku mesti dpt kn jgk .
agak stuborn laa. keras kepala n degil .HAHA
manje tuh ade kot. dorg yg rapat taw laah. hehehe
pendiam . yerpp . dgn org yg aku tak kenal . aku bole ta bercakap dlm sehari . hehehe
ratu airmata ? yeahh tu mak aku bg gelaran tuh.hahaha . sedih ngis , terlalu hepi pn ngs , marah pun ngs , lagi lagi ? hahahaha.
childish ' hehehe . ade ke ? ade kot......
memandang kan aku ank sulung n the only gurl . aku mmg alone. so mmg perlu kan seseorang . skg ade ttm aku. just dgn dea je lahhh. bia dea rimas cane pun. aku tetap nak susa kan dea. hahaha. jht tak ? ( jgn mara ;P)
aku penakut !
lemah semangat. betull wokkk ! mudah melatah. tanye laa membe aku.so jgn laa nyakat aku okay ? HAHA
aku suke mngeja bnde yg mustahil. hahahaha
aku klu de masalah . aku ta rety nak luah cane. aku nak luah tapi tataw . haiihhhh !
rmi org ckp aku suke pendam perasaan
okayyy minat pulak eh . fans FT ! gilaaa2 punya.
second gilaa2 , NEOcar aku. hahaha. one day will own it. tgu je laa. ade yg 1.3 baru punye. tak mhl sgt. sesuai laa. weee :)
ramai ckp aku lembut an.aku ney actly lasak n ganas aw. siyess ta tipu.
tapi both aku ade laaa. ganas dlm lembut. or lembut dlm ganas ? hehehehe.
aku ta reti berFESYEn n MAKE UP. hahaha. siblings aku sume laki. so jenis yg simple je.teringin jgk na make up tapi ta rety ouhh. adek aku pun ckp muke aku lg okay klu natural je :)
aku ney pelupa org nye . plus pemalu .
tapi kat uma. aku kuat membebel. sape lg nak bising kat adek aku. gnti tmpat mak abah. kakak mithali ;) ahaks!
aku mudah jatuh sakit ouhh .plus de migrain ney an. bile dtg je saket pale. haihh tuhan je taw.



ape lagi ek . tu je kot. yg aku igt tentang aku. hehehe ;) pape nnti aku add lagi kat sini. or korg tambah kan laa.

No comments: