::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

September 25, 2010

bersyukur laa coz saya pgl awak KAKAK.


okay thenn maaf mu diterima. aku pun ta pena tedetik pun na smpi ke tahap neh.sape cari pasal dulu ? sape stat post kat blog cmtu ? aku kalau tade angin takan betindak cmtu. msti ade sumtin yg buat aku act camtu so now ? akak da ckp cmtu. bagus laa. lagipun nak final dah kan. baek akak serabut kan kepala dgnn exam drpd benda neh. ana ta suke ade msuh. 


even npk kuno tapi ney ana. yelaa budak baru an. ( bak kate akak) huhu.ana pun na minta maaf. ta pena de ta puas hati. just geram je org cari pasal n ckp bukan2 . n biase laa. cemburu tu ade. dah laa fullstop.haaiihhh dunia .

September 24, 2010

21 tips utk memenangi hati lelaki

Dalam menjalinkan hubungan antara lelaki dan perempuan, setiap perlakuan, pergerakan, tutur kata dan bahasa badan diperhatikan.
1 - Banyak lelaki yang sukakan wanita yang mempunyai sikap berterus terang dan tidak berpura-pura. Jadi janganlah menunjukkan sikap hipokrit kerana lama-kelamaan tembelang anda akan pecah juga.?
2- Tahu menjaga diri dan membuatkan diri dihormati sebagai seorang wanita. Jarang ada lelaki yang mahu mengambil kesempatan ke atas wanita yang pandai menjaga harga diri.
3- Bijak bergaya. Tidak seharusnya memperagakan tubuh badan tetapi berpakaianlah mengikut kesesuaian tempat dan suasana
4- Penyayang, manja, lemah-lembut dan romantik.
5- Berkaliber dan boleh dibawa berbincang.?
6- Penghibur, suka tersenyum dan sentiasa riang.?
7- Menghormati perasaan orang lain.?
8- Pandai menjaga personaliti diri agar sentiasa nampak kemas dan menarik.
9- Lemah-Lembut dalam tutur kata dan pandai menyusun ayat.
10- Berfikiran terbuka dan boleh dibawa ketengah dan ke tepi.
11- Tidak terlalu gemuk dan tidak terlalu kurus.
12- Menpunyai karier dan cita-cita. Lelaki suka jika pasangannya mempunyai pengetahuan yang luas.
13- Pandai mengambil hati orang tua.
14- Lelaki tidak suka wanita yang kasar, suka bertepuk tampar atau mencubit walau baru pertama kali berjumpa.
15- Jangan menunjuk-nunjuk barang kemas dan memakai terlalu banyak kerana ada lelaki yang berasa anda mata duitan.
16- Elakan sikap suka berbohong kerana ia akan membuatkan lelaki sukar untuk mempercayakan anda lagi.
17- Jangan suka merengek..
18- Jangan suka mengarah lelaki.
19- Jangan meninggi suara atau menengking walau kita tidak berniat untuk berbuat begitu.
20- Biarkan pasangan membayar bila dia mahu berbuat begitu kerana bila kita menolak dia merasakan egonya tercabar.
21- Jangan ketawa mengilai-gilai.

tips memenangi hati lelaki

Lain org lain ragamnya, jadi terdapat 2-kategori lelaki yang akan memberi komen berkenaan wanita di hati lelaki. Iaitu, usia perkahwinan 30 tahun, usia perkahwinan 5 bulan dan usia percintaan setahun. Ikuti pandangan mereka terhadap wanita-wanita ini di hati mereka.Setelah bertemu dengan pasangan secocok apa yang perlu wanita tersebut lakukan ialah memenangi perasaan lelaki itu sehingga tertawan walaupun walhalnya lelaki itu jual mahal (ego).
Sebenarnya lelaki yang meminati wanita tidak akan memberitahu wanita tersebut kecuali ada respon daripada pasangan atau sebaliknya.lelaki di hati wanita.Terdapat banyak ciri-ciri yang wanita perlu tahu di sebalik rahsia kelelakian itu kerana ego lelaki sangat tinggi.Justeru wanita yang meminati lelaki yang menjadi pilihan hati perlu tahu sebab-sebab yang disukai oleh lelaki tersebut seperti kata-kata manis sebagai perangsang kerana wanita diibaratkan tulang belakang bagi suami dan anak-anaknya.Perlu diingat apa yang hendak kita usahakan perlukan kerajinan.USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN !.HENDAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH !.
Kejayaan memenangi perasaan pasangan bukan hanya tertakluk pada wanita sahaja bahkan lelaki akan berusaha untuk menawan puteri impian yang akan di bawanya hingga ke akhir hayat. Ibarat kata-kata orang tua Kasih IBU membawa ke SYURGA,Kasih Sayang Pada Pasangan tidak akan berbelah bagi Hanya Nyawa sebagai Ganti..!. Wanita perlu berkorban apa sahaja demi memenangi pasangannya.Antara lainnya :-
i) Wanita tidak akan menipu dirinya sendiri sekiranya pasangan tersebut bertanya kisah benar peribadi wanita kerana tiada dusta antara wanita dan lelaki dan sikap saling percaya-mempercayai lebih penting dari segala-galanya.
ii) Wanita perlu tahu apa pasangan tersebut perlukan seperti keperluan dan sanggup berkorban demi masa dan meminta maaf sekiranya berlaku kesilapan samaada lelaki mahupun wanita itu sendiri.
iii)Jangan memandang sesuatu perkara itu sebagai perkara yang remeh-temeh dan tidak ambil kisah walaupun lelaki tersebut memandangkan perkara tersebut sebagai kes serius.Itu akan mewujudkan jurang yang lebih kritikal dalam hubungan antara lelaki dan wanita.Jangan salahkan pasangan kita kalau dia menjauhkan diri kerana mungkin terdapat kesilapan yang kita lakukan yang tidak kita sedari.
iv)Sikap saling bantu -membantu akan dapat menjalinkan hubungan yang erat antara lelaki dan wanita.Lelaki dan wanita perlu tahu peranan masing-masing dan sikap suka mengalah dan tidak menyalahkan pasangan masing-masing akan merapatkan lagi perhubungan yang mersa dan lebih prihatin dan peka kepada masalah peribadi pasangan tersebut.
v)Wanita juga dapat memberi idea yang bernas supaya lelaki tahu yang pasangannya menyayanginya dan mempertimbangkan masalah dengan sewajarnya.Jangan terlalu memberikan pendapat yang bercanggah dengan pendapat pasangan anda kerana mungkin pasangan anda tidak mahu konkongan dari anda!Beri pasangan anda pilihan supaya dapat memilih pendapat yang terbaik untuk penyelesaian masalah.
vi)Wanita yang menjadi pilihan hati lelaki tidak semestinya cantik walaupun dari sudut fitrahnya lelaki inginkan kecantikan tetapi itu semua dapat di atasi dengan hati yang tulus dan ikhlas.Wanita yang cantik tapi buruk dari segi hati akan membuat lelaki lebih membencinya dan bukan menyintainya.Ingatlah lelaki juga inginkan perhatian seperti mana wanita perlukan!.
vii)Perhubungan yang terbaik ialah sikap memberi apa sahaja yang pasangan perlukan selagi tidak menyalahi hukum agama.Wanita jangan terlalu memaksa pasangan kerana lelaki akan berasa terlalu terkongkong dan maruah mereka akan tercemar.Apabila lelaki berasa rendah diri mereka sanggup melakukan apa sahaja bagi menebus perasaan malu mereka.Ketahuilah yang pasangan anda tidak mahu berita tentang mereka akan dijadikan modal untuk bercerita.Kalau anda ingin cerita yang sampai menyinggung perasaan anda!.
Semoga apa yang kami paparkan dapat membantu anda dalam memperbaiki jurang pasangan sejati kerana Tanpa kepercayaan hidup tidak bermakna!

gadis dan bunga .

1. MAWAR INDAH MENAWAN
Ciri2 si gadis mawar
a. berketrampilan rapi sepanjang masa
b. bersifat penyayang
c. gemarkan warna merah jambu
Dikenali sebagai “ratu segala bunga” Mawar melambangkan wanita yang berwibawa dan memiliki keyakinan yang kuat terhadap diri sendiri. Kehadiran wanita yang gemar tampil berilhamkan mawar ini mampu menyemarakkan lagi lingkungannya itu! Mawar sering dikaitkan dengan rasa cinta dan kasih sayang sesame insane, begitu juga dengan individu yang dikategorikan di bawah lingkungan bunga mawar ini. Si gadis mawar sentiasa inginkan dirinya disayangi dan dikasihi. Malah ramai yang berpendapat dirinya dikategorikan sebagai individu yang manja dan romantis.
Kekemasan adalah focus utama dalam kehidupan hariannya. Si gadis mawar akan memastikan dirinya berada di dalam keadaan yang rapid dan ini memperlihatkan dirinya nampak lebih berkeyakinan dan sentiasa bersedia. Kepelbagaian rona warna yang mewakili bunga mawar ternyata memperlihatkan keindahannya yang semulajadi, ditambah pula dengan aroma romantisnya yang segar.
Peminat warna merah jambu juga tergolong dalam kategori ini. Sekiranya kamu gemarkan padanan dari busana kasual yang disominasi sentuhan warna merah jambu, kamu adalah gadis mawar! Ditambah pula dengan hiasan sampingan seperti beg tangan atau rantai yang beloket kan rekaan berlatarbelakangkan warna “baby pink” ternyata mawar adalah pilihan tepat buat dirimu!
2. CEMPAKA SERLAH KEYAKINAN
Ciri2 si gadis cempaka
a. memiliki sifat kepimpinan
b. gemarkan warna kuning atau hijau
c. suka memakai aksesori dari mutiara
Memiliki nilai kepimpinan yang kuat di dalam diri di samping yakin pada kebolehan diri sendiri. Individu yang tergolong dalam golongan cempaka ini mampu meyakini sesiapa sahaja yang berada disekelilingnya.. sesuai diberi peranan sebagai pemimpin! Sama seperti haruman bunga cempaka yang eksotik itu ia tiada tandingannya.
Mudah untuk mengenali gadis si bunga cempaka. Keyakinan diri semulajadi yang ada di dalam dirinya boleh direnung menerusi sinar matanya, ditambah pula dengan rias mata yang terdiri dari rona pembayang mata kuning dan sedikit dengan warna hijau.. ternyata dia adalah si gadis cempaka.
Kebiasannya, si gadis cempaka turut gemar mengenakan aksesori berasaskan mutiara sebagai penambah seri untuk penampilannya. Rantai dan cincin yang berasaskan mutiara dari warna yang sama, nyata menambahkan lagi keindahan dirimu!
3. TERATAI LAMBANG KEANGGUNAN
Ciri2 si gadis teratai
a. suka kepada warna putih
b. berketrampilan sopan dan anggun
Kepelbagaian warna bunga teratai sering dikaitkan dengan lambing kesucian (putih), ketenagan (biru) dan keberanian (merah). Individu yang menggemari bunga teratai terkenal dengan kesopanan dan keangguna yang dimilikinya. Sabar dan tegas, itulah definisi bagi individu yang tergolong dalam kategori ini.
Keteduhan warnyanya menyerlahkan lagi kecantikan semulajadi dirimu! Nyata si dagis teratai gemar mengenakan aksesori dari kristal, sperti anting2 atau keronsang perak yang bertatahkan kristal. Sememangnya hiasa sebegini sesuai untuk penampilan si gadis teratai.
Putih adalah warna pilihan utama buat si gadis teratai. Warna putih yang suci murni sesuai untuk penampilan bak bunga teratai. Si gadis teratai pula lebih gemar dengan penampilan yang lebih sopan. Sopan dan ayu adalah sinonim dengan si gadis teratai.
Dengan penampilan anggun, gadis teratai akan kelihatan lebih matang, ramai yang mengatakan diri mereka kelihatan lebih matang sebelum usia! Walau bagaimanapun, si gadis teratai tidak pernah mempedulikan perihal itu kerana bagi mereka dengan penampilan anggun, secara tidak langsung rasa yakin dan percaya pada diri sendiri mengalir secara semulajadi dalam diri. Ini menjadikan diri mereka lebih yakin ketika berkomunikasi atau berurusan dengan individu di sekelilingnya! Syabas.. si gadis teratai
4. ANGGERIK SEMARAK PESONA
Ciri2 si gadis anggerik
a. Rapi dan bergaya setiap masa
b. biru firus adalah warna pilihan si gadis anggerik
c. gemarkan sesuatu yang unik
Karisma yang kamu lihat dari bunga anggerik bukan datang dari keharuman baunya! Sebaliknya ia menyerlah menerusi bentuk dan warnanya. Kepelbagaian bentuk yang nampak anggun dan elegan ternyata menyemarakkan lagi pesona yang tiada tandingannya! Itulah wanita anggerik. Karisma biru firus, gambaran terhampir untuk si gadis anggerik! Mereka sentiasa kelihatan rapi dan bergaya dalam apa jua bentuk penampilannya! Apa yang pasti, gaya etnik moden menjadi pilihan utama dalam penampilan hariannya. Si gadis anggerik turut menggemari sesuatu yang unik.
Mereka akan kelihatan menonjol dengan gaya yang tersendiri! Secara tidak langsung mereka akan kelihata lebih berani dan berkeyakinan dalam melakukan sesuatu perkara. Tidak hairanlah sekiranya si gadis anggerik kerap dilantik sebagai ketua dalam melaksanakan sesuatu tugasan secara berkumpulan. Individu disekelilingnya kerap bergantung harap pada kebolehan dan keistimewaan yang ada pada si gadis anggerik.
Ingat, kamu harus sentiasa berhati2 jangan sampai kamu dipergunakan orang pula!
5. MELATI RATU SEPANJANG MALAM
Ciri2 si gadis melati
a. berketrampilan serba serdehana
b. memiliki sifat keibuan
c. warna hijau semulajadi adalah warna kegemarannya
d. gemarkan aksesori yang berasaskan dari warna semula
Kesederhanan dan penyayang, gambaran yang jelas kepada bunga melati. Keharuman semerbak espanjang hari meletakkan dirimu sebagai “ratu sepanjang malam”
Cantik bersahaja, tarikan utama si gadis melati. Walau dalam apa jua keadaan, individu yang tergolong dalam kelompok ini gemarkan kesederhanaan. Namun, kekemasannya tetap diutamakan dan ini akan menampakkan diri mereka menarik biarpun dalam keadaan serba ringkas.
Sifat keibuan yang lahir secara semulajadi dalam diri si gadis melati menjadikannya seorang insane penyabar dan mudah bertolak ansur. Selain itu, ramai yang gemar berdampingan dengan si gadis melati kerana sifat penyayang yang ada dalam diri mereka itu menjadikan dirinya mudah didekati dan sesuai dijadikan sahabat.
Ha, bagi individu yang tergolong dalam kategori ini pula, kamu dinasihatkan agar bertindak tegas dalam membuat sesuatu keputusan! Ingat, jangan terlalu baik hati sangat nanti diri kamu akan diperlakukan sewenang2nya oleh individu yang gemar mengambil kesempatan di atas kebaikan kamu itu! Warna hijau semulajadi menjadi pilihan utama si gadis melati. Mereka bijak mencari keserasian dalam penampilan hariannya. Manakala beg tangan yang bercorakkan bunga2 unik semulajadi pastinya mendapat perhatian si gadis melati!




p/s : teratai lambang keanggunan  . itu lah saya kot ;P

Kenali pergerakan wanita

1. Jika berjalan, dari belakang kelihatan seperti tidak memijak tanah
Golongan wanita yang jalannya berginjat, konon wanita ini adalah wanita yang tidak jujur, kalau berbual, mulutnya laser dan menyinggung perasaan orang lain. Wanita yang berjalan seperti ini juga terkenal dengan sikap egonya. Lebih parah, wanita ini biasanya pemboros atau suka membazir wang tanpa berfikir sebelum berbelanja. Padahal, wang yang dimilikinya itu masih banyak kegunaannya. Tapi jangan berkecil hati, kerana wanita seperti ini biasanya menjadi pujaan ramai lelaki.

2. Jika berjalan, sering menoleh ke kanan and kiri
Wanita seperti ini biasanya pandai menyimpan rahsia. Walaupun ramai yang menganggap wanita seperti ini tidak jujur, suka menipu teman sendiri, dan merugikan teman bualnya, namun, ramai lelaki yang berusaha untuk menakluk hatinya. Konon
wanita seperti ini senang diatur dan diuruskan.

3. Jika berjalan suka menunduk
Cara berjalan melambangkan wanita seperti ini memiliki sifat yang tertutup. Ia hanya akan berbual dengan orang-orang yang rapat dengannya dan
boleh dipercayai untuk menyimpan rahsianya. Wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditakluk hatinya. Disamping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan kehidupan cinta. Namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hati wanita dengan cara berjalan menunduk ini, dijamin akan mendapat kebahagiaan. Sebab, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati
lelaki yang dicintainya.

4. Jika berjalan menatap lurus ke depan
Wanita seperti ini biasanya memiliki pendirian yang teguh, bukan senang hendak menggoncangkan imannya. Jangan sekali-sekali menentang apa yang pernah dikatanya, jika anda tidak
mahu mendengar dia berleter panjang lebar. Meski pendiriannya teguh, tapi dia selalu berselisih pendapat. Jangan hairan jika wanita seperti ini hanya mahu berbual dengan orang yang
perpengalaman luas.

5. Jika berjalan badan bergerak ke kanan dan kiri
Wanita yang berjalan dengan gaya yang sedemikian tidak ambil kisah dengan masalah yang berlaku. Apa pun masalah yang ada dihadapannya, dia dianggap kecil. Padahal masalah itu sebenarnya memerlukan kebijaksanaan untuk diselesaikan. Kerana sifatnya yang suka ambil mudah ini, banyak persoalan yang
akhirnya tidak dapat diselesaikan dan akibatnya merugikan dirinya sendiri.

6. Jika berjalan badan tampak tegak
Wanita ini tegas menentukan sikapnya sendiri. Dia tidak mahu urusan peribadinya dicampur oleh orang lain. Gaya bicaranya serius seperti ingin menunjukkan dia memiliki pendirian teguh. Yang menarik dari wanita ini, dia bertanggungjawap terhadap apa yang pernah dilakukannya.
Dia menyenangi lelaki yang berdikari tanpa meninggalkan sifat-sifat romantiknya.

7. Jika berjalan seperti zirafah
Maksudnya, ketika melangkahkan kaki badannya, ia kelihatan bergerak ke depan dan ke belakang.
Wanita jenis ini sangat lemah perasaannya. Dia seorang yang mudah terasa dan mudah tersinggung. Jadi, jika anda berbual dengan wanita seperti ini kenalah menjaga perasaannya agar tidak tersinggung, kerana wanita ini mudah mengalirkan air mata.

September 15, 2010

selamat hari raya ^-^

salam. 

hey hey. SALAM AIDILFITRI , SALAM LEBARAN :)

hehehehe. dah raya kelima eh arini.tak terlalu lewat kat na ucap tuh. sebab kat sini line baru okayy. 4 hari dekat kampung bahau tuhh, sangat tenang. raya pertama sllu happening tp kitorng raya kedua n ketiga baru happening sbb baru ramai ade. mmg riuh laa ruma tuh. ahahahaa.mlm raya tu mmg baru ade 3 family jeh. lemang pun cik abg sorg tu je yg jage. geng2 skutu nya keje ta balek2 lagi. hahha ciannn.

raya petama pepagi rase liat naa na bgn. ahahaha. mmg excited laaa best paling best klu raya petama sesi fotografi. hahaha. biase laa. part camera family kami. dj lagu supaya suasana raya terasa guna lappy n speaker paklang. hahahha mmg best. raya kedua n ketiga baru tujuh2 family ade tu pun ta ckup kota sbb ade cousin yg ta balek sbb koje. hahaha

DUIT RAYA ???? usah di cerita disini. hahaha. ta byk pun.  lalalalala. senang campak bank semua. hehehe ;P

then bilee sume cousin dah balek. sunyi laa kampung tuh tgl family makteh jehh. yeahh takpe. tgu this saturday . convoi reramai. siang ke ruma pknjang , malam ke ruma pakngah :DD 

untuk gamba raya tuh.(berat na upload kat sini) klu korang na intai2 tgk. p laa kat page fb ney - anak-anak cucu cicit md mor - page tu khas untukk relative kami. supaya ta putus ikatan. hubungan kekeluargaan pada kami sangat penting.wahhh gitu. hehee ^^

rindu .

( shared from ayong)



KAMI RINDU................


kami rindu saat mengaji dengan atuk selepas sembahyang maghrib,

kami rindu saat 'senduk' nasi/hidang makanan time atuk nak makan,

kami rindu saat buat air teh untuk atuk minum pagi, petang dan malam,

kami rindu saat atuk jemput balik dari sekolah,

kami rindu saat atuk duduk kat beranda tunggu kami sampai,

kami rindu saat uwan masuk bilik tengah-tengah malam selimutkan kami ketika tidur,

kami rindu saat uwan cuba menakut-nakutkan kami ketika berjaga malam tak tidur-tidur,

kami rindu saat uwan masak kuih petang-petang,

kami rindu saat uwan temankan kami tunggu bas nak balik belajar,

kami rindu saat uwan tutup kipas dan bukak tingkap suruh kami bangun tidur,

kami rindu saat uwan berjoget-joget pujuk kami masa kami nangis,

kami rindu saat atuk buat lawak dan bercerita ketika duduk-duduk sambil hisap rokok,

kami rindu saat atuk pasang lukah dekat 'bonda',

kami rindu saat atuk balik dari beli barang kat 'Tikir'@ Bahau,

kami rindu saat atuk bagi duit belanja,

kami rindu saat uwan menjerit panggil balik petang-petang main kat rumah orang,

kami rindu saat uwan temankan kucing makan,

kami rindu saat uwan bawak kerusi malas keluar depan pintu untuk tidur,

kami rindu saat uwan 'libas' ayam yang suka memekak tengah-tengahari bute,

kami rindu saat uwan bangun jam 3 ke 4 pagi makan pastu basuh pinggan,(sori uwan,kiteorang memang malas dulu)

kami rindu saat-saat bersalaman peluk cium atuk & uwan,

kami rindu setiap saat, detik, waktu bernafas kami dengan arwah ATUK & UWAN......Al-Fatihah.

 

September 6, 2010

Dia Milikku

Yovie and Nuno - Dia Milikku

Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku Bukan untukmu
Dia milikku Bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku Mendekatinya

Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia Untuk aku

Bukankah belum pasti Kamu juga kan jadi
Dengan dirinya

Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku

Dia untukku Bukan untukmu
Dia milikku Bukan milikmu
Lihatlah nanti Lihatlah saja
Biarkan aku Mendekatinya

Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya Karena dia
Berikan aku Pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh

Kusarankan engkau mundur saja...ooo

September 4, 2010

imy

i miss you

happy birthday too me !

heyyy anna sayang ! 

happy birthdayy yeahhh. 

dahh genap 18 dahh. hehehe makin besha sudaaa. n makin matang ;DD

soo jage diri . may god bless you ;) aminnn .

yang malam td membe college buat suprisee . mmg sygg gileee ahh kat korg. mostlyy kat si dea. hehee ;)

September 2, 2010

sssssEGAN ! -.-"

salam. 

hey hey. samat malammm. hehehe.eh pagi kot. na kol 4 dah. haha. mls na tido sbb ko 9 till 12 td da tido . bosan n saket kepala. then bgn pun sbb na study math. bdk ruma rsau tgk ake lemah je. igtkan saket. nopee lahh. aku mane kenal erti penat. even merengek penat. ttp tana rest lelame. hehehe.like father like daughter ;)

sambil mendengar red.fm yg menyiarkan lagu jiwang tahap dewa. hahaha.sgt2 sukee. hehe ^-^

nakk menghentam kejap kat sini. pasal petang td yg membuat kan kurg pahala aku. hahaha. tade laa. td ptg siap2 sbb lect suh g masjid. for all part one. kate nye laa" mkn dgn sultan. ktrg dgn malas plus excited pun pegii.yg pelik nye sorg lect pun ta folow ktrg. tp ktrg fkir positif laa. myb lect da g dulu ke. mayb aaa.

then ktrg g ngn bas num 2 tu. kitrg je yg pegi.n ade 3 dak AS n sorg dak PD. sampai je sana. yaAllah. hanya DIA jeh yg taw perasaan kitrg cane. dalaa sampai. then ditanye ' sape incharge ney' ktrg ckp laaa org yg suh ktrg g sini ta ikut. then dorg suh masuk.ktrg pun masuk laa.tp tetibe suh kua balek.gilee segann ouhh. sume pndg len mcm je. sbb ktrg lalu kat kapet merah tu. mslhnye org tu yg suh masuk. then kua balek. ade laa dessas desus ckp ' sala ruma ke' . aku rase cm nak baling je heels ney.then dea suh ktrg g sudut masjid tu. igt suh maasuk tp tak. disuruh nye ktrg duk TEPI masjid. melangokkk kat situ.ade kusi pun ta ckup. mcm laa ktrg nak sgt tgk sultan tu. abes sgala sumpah seranah yg bdk2 ktrg lempar kan. cm dtg tak diundang. shasha mmg da bengang gilee. 

pastu sume callin transpot suh amek. call jgk sir pudin n sir surabil.also sir hakim. then ktrg slamat balek ngn trnspot membe. ariff , muss , kak ain n bdk uma 36 tuhh .bile smpi je kolej. driver bas n pkcik guard tu ade skali ngn sir pudin n sir surabil bekumpul kat tepi bas.ktrg mngadu mcm2.paling best shsha laa .yg best dorg sume backup ktrg n mmg ktrg dipermaen kan. sir tu ckp kes cmtu mmg sllu belaku dah. yg best nye pakcik tu siap kutuk lagi org yg suh ktrg g masjid tu. hahaha adehhh. mmg lawak ahh. sir pudin pun backup ktrg.mmg syok ahh dga luahan hati masing2.

last2 dorg pujuk chill out suh ktrg mkn jgk kat kolej. so dgn rela hati nye mkn berbuka kat situ.dah pulakkk satu lagi kess. mulut bebudak kat KTT neh. harap jeh alimm tp mulutt masyaAllah. salah kee aku pakai baju tuh. lawa sgt ? salah ke? ade susa kan korg ke. saket mata eh. tayah laa tgk. isshh na kutuk blakang. saya dga laa kak oiii. haiihhh manusiaa.

September 1, 2010

muahh by suzan.

yeahh tu deaa lagu baru dlm blog aku. saje letak lagu pepelik . asyik lagu english je en. na dkt raya t tuka lagu HUJAN tu pulakk ^^  lagi pun lagi ney ma aku suh dga. hahaha. klaka jehh. so berdendang lahhh. muaahh muaahh