::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 15, 2011

water park ;D

salam


hey readers ! nak taw tak. siang td aku g water park taww. heee first time g tempat camtu. mmg da lame pendam na pegi. tp tade geng yg na ajak. tp yg lawak nye. mula2 planning aku ngn cousin muzh laaa.saje bosan2 then plann na g mane. then dea ajak g sunway. aku survey tgk mahal gile laa kan. n tanye muzh lak dea kate klu na pegi situ g ujung bulan. haiihh baek tayah. aku nak dlm waktu tedekat.

so bincang2 tetibe sebut wetworld kat shah alam tu. murah en tp aku tataw pun tempat dea cane. so confirm sabtu neh. muzh pun kate okay sbb murah n dea da pena pegi. so cari org. dlm ramai2 tu. last2 mlm semalam yg dpt pegi hanya 4 orang. hahaha dari 7 org pastu tambah 8. pastu kurang balek 7 pastu 4 terus. hahah 4 pun empat laaa. niat hati nak pegi jgk en. hehehe

(rajin pulak aku menaip pepanjang neh ye) hahaha

so pagi td siap2. nasib da cukup rehat. kumpul tenaga. then tgu muzh. dea sampai. terus amek neya.gerak terus. tetiba dlm perjalanan. tuka idea pulak. sbb 4 orang je jadi pegi. tuka tempat ke desa water park. hahaha katenye kat situ lebih okay berbanding wet world tu. (aku pun iyee kan aje sbb ta pena pegi) hahahaha. then yg kawan neya pun terus gerak sana. da smpai sana. wowww (dalam hati mcm excited plus seram sejuk,sbb mcm thriller je tempat dea) hahaha

pastu tuka2 baju. makan2 kejap isi perut. muzh amek pelampung. then ape lagi. serang laaa air ituuu. HAHA best laaa. mandi kat shockwave, mcm ombak kuat kat pantai. aku pun sampai mabuk2 da. si neya tu tanak pulak naek atas pelampung. muzh pulak mengalahkan budak kecik. haha comel :P afterthat mandi2 kat situ.serbu kat thundershoot. yekot name dea. ta hengat pulak. hahaha. gilaa ouh. game paling ganas. mcm roller coster jgk but kite ats pelampung dan di tolak dgn air yg sangat deras. fuhh ngancem babe ;P keje muzh gelakkkk je tgk aku jerit yeaa sayang yeaa. grrrr. then da pening kat situ. naek yg luncur atas pelampung tu pulak. lagi mabuk aku. hahaha then rehat2. tgu 3.30. sbb na maen lagi ombak2 kuat tu sbb kawan neya lambat smpai n tak rase lagi. so enjoy sampai pening. hahaha

bape minit pastu give up da. aku naek. ajak neya tuka baju. mane tak nye. dari kol 12 till 4. pehhh kenyang minum air klorin. hehehe. dah siap2 sume. g makan kat midvalley (tempat nak gran je kan, 'muzh' nye idea laaa) HAHA ;P dah abes makan2. sume gerak balek. tertido dlm kereta except the driver. ciannn sayang ;)
dea pun bekejar kejar na balek sebab ade emergency.

(masuk topik laen jap)
harap nenek syg sehat yeaaa. i'll always be by your side :)

p/s : gambar ade. tataw muzh na upload ke tak. dea tga busy. klu da upload nnt terjah fb dea laa ea. hehe nnt aku bgtaw .

No comments: