::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 2, 2011

cuti semester

salam.


yeahh bermula laa cuti semester untuk sem 2 neh. haha abes paper sabtu aritu excited terus kemas2 then g jalan2. seronok sgt even penat but mmg have fun.

ahad tu jalan2 area melaka. pegi zoo melaka n taman rama2. ahad tu mmg hari dgn haiwan je laaa. haha yg oaling comel muzh laa. haha comel sgt2. dea kate lame ta g zoo.tgk dea excited.dalaa badan tga ta sehat. tapi na jgk bejalan yea syg yea. haihhh now dea tga terlantar kat PJ tu. sedap tido ea penat smlm. hehe ciannn.

macam2 belikan untuk family. aku pun tak cukup rehat, badan pun saket tp belum ade nafsu lagi na tdo. jap lagi kot. nnt time aku na lelap mata. ade je fon bunyi. time aku bgn , dea mesti jaga. hahha lawak je. lepas neh cuti dah. yg pasal SUKOB tu aku da fikir masak2 da aku tana masuk. malas aku na ber sukan. bukan tana join, teringin sgt but bola tampar babe. sumpah ta larat. tapi tataw laa nnt klu tetibe kena pgl. lgpn nnt buat kat UiTM Lendu. best tp mesti jmpa mcm2 org. malas laa. better duk ruma tido. bilik neh pun tataw na kemas bile. dgn bantal yg belambak. nasib aku suh muzh bwk balek bantal aku. klu tak bertimbun tdo ngn bantal. HAHA baju pun belum masuk dlm lemari lagi. hehehe nnt2 je laa eaa. bahagia dpt cuti. jauh dari masalah.

facebook pun aku baru dpt on tadi. sayang da bg aku pswrd. hihi ;DD sayang sok jgn lupa upload gambar yeaa ! ;)

No comments: