::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 19, 2011

continued

salam

hahaha kelakar. post semalam tu tersangkut kejap. pastu gile aku post cenggitu je kan. HAHA aku mmg camtu ;P smlm after gayut tu, muzh suh aku tido. so aku publish n off laptop. prepare na tido da. suddenly HAZIQ call. haha terkejut aku. just tanye khabar n cite dea tga cuti sem n da sewa ruma kat vista. hehe bialaa ;)

....................

so continue sal fon kan semalam ? haha aku igt na beli fon baru ouhh. tapi buntu na beli fon ape. suh parent belanja ;P yelaa aku mane de duit pinjaman. nak ade duit gaji pun parent ta bagi keje. mayb sbb aku sulung prmpuan. abah ckp selagi abah bole tanggung abah tanggung. dea tanak aku susah bayar pinjaman nnt. dorg ckp yg amek pinjaman tu tak susa kan parent. nnt bile na byr balek pnjaman tu. klu byk sgt. kena mintak tlg parent or someone jgk kan. sekurang2 nya jadi penjamin. hehe aku still selamat lagi laa dari berhutang. so aku tataw nak fon ape. sbb fon yg aku pakai skrg neh pun muzh punye. dea bg aku after dea dpt IPHONE dea tuh. haha.

mayb lepas neh aku na fon yg betul2 bole tahan lama. mak pun pernah ckp bia beli fon mahal jnji tahan lama. n dea suh beli nokia. aku pun huh ? nak beli yg mana mak. igt nak yg touch skrin n dlm masa yg sama ade keypad. ermm takpe laa. aku just gtaw dorg. nnt bile terdesak baru aku nak. buat masa skrg fon yg aku guna neh just hang n keje dea on off on off kesabaran aku masih terkawal lagi. lgpun fon org kan. kena laa jaga betul2 :) lepas post neh aku letak gamba fon2 yg jadi pilihan hati aku. just pilihan okayy. buka nak beli pun ;)

haa dulu sem 1. dpt pointer bagus. dpt laptop. doa2 this result pun bagus. bole beli handpone next week ! aminnnnnn ..... hhihihihii ;P

No comments: