::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 16, 2011

:)

salam

aku saje je na post sumtin arini sebab bosan tataw na buat ape. nak bertexting pun. tgu cik abg tu reply. agak lambat jgk laa. sbb dea pun sgt2 sibuk. takpe esok kata nya na amek aku bwk g hospital jenguk nenek dea ;)

so tadi mase bosan2. aku intai2 blog orang. blog kawan aku yg ade latest update. so aku baca2. rajen nye dorg karang pepanjang tu en. aku neh haaa. klu ade benda yg disuruh taip baru aku rela taip pepanjang. HAHA ;P

aku igt nak tuka blog baru. follower tu aku tak kisah pun. takde pun takpe. just post2 yg lame. syg pulak nnt. ta jadi laa na tuka blog baru. pakai jelaaa yg neh. even ade cacat cela nya ;) da bape hari blog aku tade lagu en. nak jgk aku masuk kan lagu. tgu laa jap g aku search lagu yg sesuai letak dlm neh ;) yg senang bole distop dan dimainkan. sebabnye bukan ape. aku suke letak video lagu dlm neh. dah kng klu lagu blog taleh berenti. cane na dga lagu yg aku post kan tu. yedakk ? hahaha

esok hari wesak. ape lagi. semua cuti. muzh pun cuti. keluar ruma laa saya esok ;) bkn g mana pun kan. dea kate ade kenduri. ikut jelaaa. btw bile laaa dea na anta gamba kat wetworld tu kat aku. berzaman dah neh yangg.....

No comments: