::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 11, 2011

post untuk diri sendiri

salam semua

sekarang tajuk kita pada hari ini ialah c i n t a. haha anda taw apa itu cinta ? mustahil tataw en. hehe

its about myself. ramai org kat lua sana. yg tgk fb aku. blog aku. or even jmpe aku kat luar ke. cakap yg aku pasangan paling bahagia. yea jujur. mmg bahagia. sebab nya. jarang dapat lelaki macam si dea. susah taw. or mayb sbb umur nya mmg da patut pun mature n bersikap begitu dah mmg dah cukup syarat na jadi suami org. just...... ( mula dah )

life aku ngn dea. sgt berbeza. yea mula2 dulu masa kenal dea. ta jangka pun akan kekal smpai tahap macam neh. sampai serius thalaaa. aku mcm tak percaya. aku taw dea terlampau sayang kan aku sgt. but dea sgt busy sumtims. n aku pulak masa neh jgk laa cuti sem. tade buat ape. so mcm blur. n nak org teman je. dan2 tu pulak aku ade dea sorg je. kng na texting ngn laki laen. masalah laen pulak timbul. ye dakk. na cari kawan laki pun susa. kawan perempuan mmg da ade. masing2 sibuk dgn hal masing2.

bila siang ngn study n kerja dea. n aku duk ruma tade buatpe. buat keje kat ruma pun tgn aku still nak melekat kat fon bertexting. bile petang n malam. dea penat. kdg2 sempat bebual panjang. klu tak pun dea ajak on skype. n yea he sleep first. mmg dea nak aku ade dgn dea. bg dea yeaa. mmg semua neh tak sala. just aku nak luah kat sini. nak share kat sini. mayb aku baru 19. n life busy aku belum stat mcm dea. n bile dea buat mcm tu. terus tido mcm tu. ikut kan setiap malam aku muram. sumtims aku cari bnda laen nak happy kan aku supaya pagi nnt bgn aku tak jatuh kan mood dea. aku sayang sgt2 kat dea but aku rasa mcm tak se sempurna yg dea nak. hmm ikutkan nak je suruh dea garang n  bertegas ngn aku. contoh cam klu dea nak tido , dea ajak aku suh tdo skali. n berkeras sikit. but aku taw. dea penat ta larat n takan buat camtu. hmm

mase aku tga taip neh pun. dea tga tdo. kat skype. tgk dea tdo. boleh mengalir airmata. ikut kan nak je hati kejut dea. n teman aku berbual. gurau2 n isi masa aku.dea sllu ckp yg dea minta maaf sbb ta pena bg ape yg aku nak. sampai aku rasa. klu mcm neh laa hubungan aku ngn dea. nak je kawen cpt. bkn gelojoh or what. just nak ngelak dari mcm2 benda. makin serabut aku rasa. bole gila pun ada. tah ape ubat yg aku dapat dari dea.

aku mcm selalu mendesak dea. aku bukan ape. sumtims aku tataw ape aku buat ape aku cakap n ape aku tulis. bile aku sesorg. baru aku berfikir. makin kuat dugaan .

n mase aku online fb taadi. ade sorg cousin dea. dea nak aku jadi pengapit dea mase dea kawen nnt. n aku macam nak menjerit okay. macam tak percaya laa. then aku tanye nape na suruh aku jadi pengapit dea n aku cakap aku tade relation pape ngn dea. pastu dea ckp ' kite kan sepupu ' . oh my god mase tu bergenang kot. terharu plus aku tataw na cakap ape da. dah ade yg mendoakan. aku rasa macam yaAllah jodoh kan laa aku dengan si dea. aku da ta larat na tunggu. smpi tahap aku da takut dengan dea.ape aku buat aku cube. then cube elak dari dea. but cant. hati tetap kuat sayang dea. tak boleh na jauh dengan dea. now pun dea selalu saket. aku nak sgt ade depan mata dea. jaga dea.  


serius sayu hati aku bile tatap muka dea. bile hubungan kite akan dihalalkan sayangg ;( 



No comments: