::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 21, 2011

sweet saturday :)

salam semua :)

laju update utk harini sbb takut nantok sat g. hehe byk moment yg nak diceritakan neh. (byk ke ? ) haha

td aku kelua ngn muzh. rancangnye na g tgk wayang. tp laen pulak yg jadi. haha kena follow dea g marhabann ade persembahan kt majlis org kawen kt dewan ape tah. hahaha aku ngn pakai mcm tu. nasib ta pakai jeans. pakai kain labuh. so agak sopan sikit. n mak dea pun ade. nasib jgk laaa mak dea paham. heee :D

actually bfore g wedding org kat situ, ktrg da mkn kfc n mcd. HAA manyak kan ? hahah cite dea camni, si muzhafar neh kempunan na  makan zinger burger. tapiii dea cakap dea nak makan fries yg kat mcd tu jgk sbb dea ckp fries kat kfc ta sedap. so last2 aku g mcd beli satu set burger aku n fries dea. dea pun beli burger dea n chessy wedges. (chessy tak smpat abeskan, ade dlm keta dea mase balek td :( ) haiyakkk. hahaha so ktrg bungkus n makan sesama dlm keta. heee comel en en en ;P

then after kenduri tu jalan2 kat mall. cari jacket suit. aku na pakai mase sem depan nnt. sbb malas na pakai baju kurung sgt sbb aku bwk moto. heee lepas pusing satu mall tu. sampai aku pun na pengsan. jumpa yg sale 70%. pehhhh mmg gilee laa kan. hahah mmg dlm tu office suit dea lawa2. byg kan yg aku beli neh. dari RM149....terus turun jadi RM45. ape kes ? mmg rembat laa kan. hahaha so i pay rm30 n lebih nye muzh byr kan. heee thanks syggg !!! santek suit tu tapi putih kan ? kena jaga betul2 laaa ;DD thanks sangat2 !!

dea lebih kurang mcm neh tapi aku punye long sleeve n half je jacket tu. mcm kat gamba neh full sikit en. heee :) sangat selesa. tgk laa harga asal dea bape ;P ( korang g laa sunway pyramid. byk sale smpai ujung bulan neh ! ;D )

No comments: