::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

May 22, 2011

ragam 2

seorang pemuda telah terserempak dengan seorang warga asing yang sedang nampaknya macam bodoh-bodoh sahaja. (AHAHA) lalu dea terkeluar satu idea. 

dea membawa lelaki itu ke kedai topup ( alahh kalau kredit abes, kena isi pakai tpup laa, nak pakai bill tak mampu lagi ) HAHA

memandangkan dea sgt memerlukan topup untuk telefon bimbitnya, dea telah menipu warga asing itu tadi. dea menyuruh lelaki itu membelikan nya topup sambil tu mengaja dea cara menggores.

(dialog ini telah di translate ke BM) (padahal mmg da ditaip dlm bm) hahaha

  • pemuda :  kamu pernah nampak kad ni?
  • lelaki :  hotlink dan maxis saya kenal tapi kad serupa ini saya tak pernah nampak.
  • pemuda :  okayy bangg.kad neh kad gores taw. abg ade byk duit tak ?
  • lelaki :  ada lah jgk. kalau tak macam mana saya mahu melancong ke sini
  • pemuda :  okayy cuba abg try gores sume kad yg ada neh. jumpe nak nombor yg saya tulis ni ( menulis nombor yg tah hape tah ) 
  • *lelaki tu menggores hampir 5 kad dan telah habis sampai RM50 ringgit ke atas kad topup sebenarnya*
  • lelaki :  alamak adik, tak kenaa lah ini nombor.
  • pemuda :  alahai iye ke bang. takpe lah laen kali cuba lagi yeaa. * dgn pantas mengambil kesemua kad itu dan pergi jauh* hahaha!


lelaki itu berkata "hai kad pun dea  amek jgk ke ? pelik laaa ini budak"

(orang kat kaunter yg jual topup pun hairan pelik n tak bersuara kerna bangla. malas cakap banyak kat customer) hahaha


- HAHA sengal -

No comments: