::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 3, 2011

:)

salam.

semalam kelua ngn muzh. g alamanda. thought na tgk cite kungfu panda TAPI cannot. da full. so amek cite karak dalam 9.30 camtu. so g makan2 then p tgk movie. HAHA mase dlm tu. rase mcm nak kelua je. dlm hati yaAllah. cepat laa abes cite neh. sbb dea awal2 da seram. n ade part yg non stop seram. n aku first time tgk cite seram ngn muzh n aku betul2 takut n byk kali kot tekejut. hahaha aku smpi sesak dada pun ade gak. tataw laa ape muzh fikir sbb tgk aku camtu. ade tu dea gelak sbb aku tekejut. n ade jgk dea makin risau sbb risau aku pngsan lak kng sbb sound kt dlm tu okayy SANGAT kuat. hahaha. but ending dea n jalan cite dea sgt best sbb ade makna yg mendalam. ade part2 yg hmpir ngalir airmata. tataw laa kot2 muzh pun ngis kan ? hehe alolo. pape pun best cite tu just watak yg shahir pegang last2 meninggal dunia. fuhh lagi sayu. HAHA ;P

pastu mase muzh anta aku. n dlm keta mase otw balek. aku saje open topik romantik sikit. sbb dea asyik buat aku ketawa ngn kepala weng dea tu. haha sejuk je ati tgk dea ceria. aku opek cite setaun yg lepas. skrg da bulan 6 kan ? klu korg rajen . korg cari post2 aku mase bulan 6 taun lepas. ade cite sal muzh jgk :) kire da setaun perkenalan aku ngn muzh. aku igt detik2 masa first sight. then mase saat2 yg bagi dea tak sangka yg dea buat benda tu mcm bwk aku g kelas dea, anta aku balek ruma n mase first time kelua berdua ngn dea. dea kate mmg sume tu spontan. n aku fikir balek. lelaki neh dea sgp buat ape je bile dea taw dea akan kehilangan kite or takan jmpe dah selamanya. itu pendapat aku laa. then Allah temukan kitorang. for second chances. n mase dea perlukan seseorang. hanya aku je yg ade. mmg aku rase Allah dah aturkan semua neh. aku suke ckp bnda neh sbb cara ktrg kenal n taw antara satu sama laen. sangat berbeza.masing2 pendam rasa. hbgn student ngn lect. mmg mcm2 dugaan n mcm2 cerita :) aku sentiasa ingat n simpan semua tu.


kalau aku bkk link atas neh, aku msti senyum klu baca. hehe ;) muzh muzh.

n bile bukak link neh. aku terdiam n tahlaa :) takdir.


btw masuk cite laen. WTB kesayangan muzh dan juga kesayangan aku. dah tak kacak dah :( aku bkn gilekan harta ke ape. just aku mudah jatuh hati ngn kereta ngn dah modified then npk sporty. n aku mmg cpt syg ngn benda bukan idup n klu da syg, syg gile2.WTB now tak kacak sbb rim da tuka. bkn itam cam dulu. but pape pun. tetap syg kat WTB sbb still warna putih n tuan dea tak tuka hihi :)

No comments: