::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 13, 2011

akademi fantasia sudah pun berakhir..

salam

heyy guysss ;)

lewat2 malam neh. aku coretkan nurkilan sedikit tentang rancangan realiti iaitu AKADEMI FANTASIA :)



dulu mmg sgt gilai af neh sbb mase af1 dulu belum ade astro. mase tu aku umur dlm drjah 3 or 4 camtu. then aku stat follow AF2. mmg sgt2 fokus n sgt2 fanatik kat af2 2 sbb ape pun aku tataw. haha n dlm af2 tu aku sgt gilaii ADAM mcm aku gilakan faizal tahir skg. tapikan klu korg na taw. but bnda neh bdk2 skola rendah n skolah mnengah dlm form 1 tu taw kot kisah neh. haha aku gila sgt kt adam smpi tahap aku ade album tntang dea. mase tu paling kuat skali aura dea mase darjah 6. nak upsr taun tu. hahaha smpi tahap aku frame kan gamba dea. buat poster adam letak kat bilik dea. buat 'bandangan'. haha korg taw bandangan ? hehe klu tataw. bkk youtube n tgk konsert dea nyanyi pastu tgk kat tgn dea taw. HAHAA ;P fuhh mmg kenangan laa bnda tu sume. smpi bwk kat kelas. ade geng name ujung letak adam. haha lawak2. smpi klu na tdo pun hugg dea nye frame. pastu first n last dpt meet adam kat jum heboh, dapat salam dea.haha mmg cair waktu tu. now dea da femes. lagu pun banyak. umur pun da naek. tgu jodoh dea ngn sape. hehe tak jeles pun. FT pun da kawen kan aku pun minat mcm tu je.

now af yg skrg neh aku follow cam biase je. tak gila sgt. minat pun biase2. mcm af3 aku minat kefli. af4 ermm sape eh. entah haha. af5 ebi kot. haaa af6 aku ta ikut. hahaha pastu af7 aku minat akim n aril. af8 shahir n af9 mula2 minat azri aww. pastu bile undi masuk hazama. fuhh rindu dea terus datang so semangat na tgk af9 sbb ade dea JE. hahaha lagipun sbb af yg last kan.

so overall ramai yg kutuk af. mmg byk kritikan. itu mmg tiap orang ade anggapan dorg tersendiri. papepun even yg lahir dari af neh tak jd penyanyi but tetap jgk berguna sbb ade bidang laen yg dorg bole ceburi contoh cam berlakon pengacara tv or radio. sbb pena cakap dulu AF neh bukan bertanding menyanyi sape paling hebat tp pandai menghiburkan penonton. so pape pun terpulang pada semua. hehe tamat disini :)

No comments: