::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 13, 2011

ermm

salam


satu lagi benda aku na share kat sini. sbb nye aku ta dpt tido n otak aku ligat berfikir. ouhh geram pulak. pukul bape da neh. nasib sok kelas kol 10 bukan kol 8 tp still tired okayy.


now the thing is aku tga terasa. bkn terasa na g toilet ke ape. but terasa hati kot. atau aku terlebih emosi. tapi sumtims bnda neh byk kali jadi n aku snyap je sbb aku ta pandai menjawap n ta pandai melawan. n the thing is pasal kawan. aku tataw laaa. aku simpan je. aku ta pena berkira. parent aja aku. muzh pun nasihat aku. jgn berkira. tlg selagi termampu. jgn mengungkit.


aku terasa aku neh kecik sgt.


Pay attention to the quiet ones, because they're the ones that pay attention to you when everyone else is gone.


okayy, tgk ayat atas tu n try too mendalami. thats on the positive side. kite tgk side negative pulak means bile dah tade sesape. baru dea cari kite. means mcm tulaaa. n aku terasa mcm tu n bukan jarang tapi entah laaa sayangg....


are they honest be friend with me...


or friend because of something ? 

No comments: