::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 18, 2011

heee:)

salam.

saje na post tapi pendek je. korang rasa tak ? bile masuk blog neh. mood romantik mcm tetibe timbul. hehe aku saje hidupkan perasaan tu. sbb aku na share kan kat korg.

everyone deserve a second chances. utk beruba. utk jadi yg lebih baek.

bak kata muzh, even bkn utk parent dea, bkn utk parent aku. tapi utk "anak2 kite nanti" :) sweet kan dea ? doakan hubungan kami sampai ke jinjang pelamin. kami sedaya upaya menjaga hubungan ini. bagi aku. ini hubungan paling byk rintangan. paling byk jalan cerita. n paling byk benda yg kena lalui.

dea sayang aku lebih dari dea sendiri. n aku perlahan2 memahami life dea mcm mana. klu korg na taw. kami sgt berbeza. aku cuba utk beruba even kekuatan tu susa nak cari. tapi aku ada dea. kadang2 aku yg tak hargai. aku sedar. lelaki sememangnya begitu ;) kite kena paham. i love you sayang <3

ini bagi aku. klu bagi korg. aku tataw laa. aku just bercerita kat sini :)

No comments: