::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

August 5, 2010

second time .

salam. 

heyy.hmmm. td terlena atas lantai terlelap.mayb penat yg teramat sgt.bile dpt pejam mate tu rase tenang je. bgn je tetibe masuk text dari dea.aku dlm mood tga penat tu je.terus betuka jd moody. nasib sat g na kua lepak ngn my best friend. huuu rindu kaw neya :( nak pegi perak daa. tgl aku sesorg kat sini. 

aku stress ouhhh. masuk ney dah 2 kali kot tekena. aku igt .hmmm fedup. give up.tekanaaannnn. dulu aku admire org tu. mmg laa ta declare pape. but rapat tu mmg laa. dea mmg bg harapan kat aku. aku mmg trust sgt kat dea sbb hmm. aku mmg sng syg org tapi bile da syg tu susa na tgl kan.but last2 satu mlm tu.dea ckp parent dea da jodoh kan dea ngn org laen. n dea ckp dea stuju nk brtunang ngn gurl tu even ta knl.hati aku luluh kot.mmg ta terkata ape laa. tp dlm mase yg same dea ckp suh stay syg dea suh stay bersama ngn dea.gilee pe. takan ta taw hati aku saket. hmmm.aku igt sgt2 saat tu sbb mase aku baru lps tgk konsert faizal tahir.tga syok2 excited hepi. dea terus down kan aku.terus melutut teduduk kat tgah2 dataran merdeka tu.

afterthat. makan mase jgk laa nak cool down. org kedua masuk dlm hdup aku scra slow slow. umo dea tua setaun dari yg sblm ney. tp mmg da matured sbb da 2o lebih.dea pulak lecture kat situ.but dh benti da skg. aku igt dea bole bhagia kan aku.tapi aku ta berharap sgt sbb aku tanak belaku lg cm before ney. but sememang nye............hmm. nape ea.aku ta phm laa.cube dea duduk kat tmpt aku. baru dea taw saket nye menunggu. dea buat aku suke kat dea. n now jgn harap laa. aku takan mnyesal kalau aku tgl kan kaw.

hmmm. aku ney mmg malang kot dlm hal cmney.kalau di kumpul kan airmata tu da bole buat swimming pool.cousin aku ckp. boy bile makin besa. dea ta fkir sgt pasal cinta ney.abes tu dorg nak ape? pelikk akuu. aku teringin sgt nak dicinta n nercinta tapi sumpah. mmg aku takut sgt. sbb da lame kot aku ta couple.haihhh.dulu mase zaman skola. stok bf aku sume sebaya.tu da serik ngn umur yg same.skg neh sume ckp taste aku yg tua2 n da matured. dah aku berkenan yg tu sbb dorg punye pemikiran da okay.susa na choose boy skg . even dorg ckp. ' eh kaw muda lagi, bljaa dulu' tp tahh. aku nak jgk bercinta. coz g aku tu mcm inspire aku tuk study. sbb tu aku nak boy yg bkn berfkran yg kotor.yg suke mntak benda bukan2.aku harap bkn tu jodoh aku. aku harap sape yg jadi bf aku ney. dorg ta down kan aku n aku akn jage bebetul dea sbb aku nak pulihkan hati aku dgn cinta yg baru. yaAllah...temukan lahh aku dgn seseorang yg bole membahagiakn aku.

even dlm bercinta ade pahit manis nye. but itulahh cinta. tade yg bole lari dari semua tu. jnji ikhlas. n bukan ke arah nafsu,aminnn..........

No comments: