::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 12, 2010

salam ,

selamat pagi !

waahhh arini aku update blogg pada pagi yg nyaman dan sejuk.hehe. apa sebab bgn awal ? sebab mlm td pngsan awal. HAHA -.- penatt maa smlm. na taw cite ke ? hahaha.

smlm siang tade kelas . so just pegi sana anta assgment. na taw sape yg tego aku pepagi tuh. my lovely sir. HAHA. aku sgt2 admire dea. ssyhhh dediam taw. hahaha. agak excited la dea tego aku. heee. pastu g mkn ngn kwn2. then balek terus. ptg tu bosan. planning la ngn kawan kua g tgk wayang. lagi bahagia ouhh kua ngn gurls. ;) tade tensi tensi dah. hepi jeh. bole gila gila. heheh. g naek keta.

ktrg tgk cite LBS ( lagenda budak setan ) bole tahan la , sedih tu ade la jgk. nasib ta kantoi sbb ngs. hahaha. ending dea yg wat saket ati sbb ade smbungn pulakk. grrr !

actly b4 masuk wyg tuh , ade lect text kate ade aktiti ptg neh under sir yg aku admire tu. aku mntak la num sir tu n DAPAT ! haha. pastu aku text ngn sir kate ta dpt dtg. dea pn kate ok. pastu telajak pulak. maen text ngn dea.bebual. hahaha :) agak excited dan hepi. eheee ;DD

then mase na balek tu. igt dpt balek dgn lancar. upenye sala jln maaa. sesat. smpi ke dengkil. na masuk ke KLIA. pehh jauh jgk laa. lalu tol pulakk. hahaha. gilo.sejam lebih mkn masa. dlm kol 7 lebih cmtu. baru smpi. mmg lawak ouhh. dlm keta tu ktrg ta benti gelak. hehehe . mmg klaka laa. smpi je uma. tu yg terus pngsan tdo. kepenatan kot. sbb sesat. HAHAHA ;P

No comments: