::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 1, 2010

3 hari 2 malam di muar.

salam
nak story pasal ke MUAR jumaat lepas . 3 hari kat sana, till ahad. gerak dari ruma lepas zohor.tapi smpi nye dlm pukul 6 camtuh. HAHA. 6 jam ke muar. tade laaa. otw g sane. singgah2 tmpat laen. sbnanye bole smpi lagi awal. tapi saje jejalan. haha

then da smpi sana terus g uma pndak.meet dorg jap. tlg pape yg patut. pastu g ruma sewa . takde laa jauh sgt. tapi besttt ouhh ! HAHA. ruma sewa kat dlm kem polis.siap air cond. katil selesa. perhhhh. hehehe.tapi aku tido bwh je laa atas tilam. bg yg lebih dewasa tido atas katil :)

esok nya bgn awal. bergegas siap awal sbb na g folow abg ijoy nikah. mase pagi tuhaku bedal 2 bungkus nasi lemak aww. then gerak. aku tanye la nikah kat mane. then dorg ckp kat ruma. aku tefikir ' ruma sape ? ruma tok imam ke ' pastu fikir pnjg lagi. ouhhhh ruma pngntin prmpn' HAHA. agak mengong jgk aku mase tuh. hahaha. then majlis tuh berlangsung dgn lancar. kak ecah pun lawa sgn bagai kan puteri arab. teringin pulakk aku . ahaks ! ;P pastu lepas abes , dorg de wat mkn2. ahh aku da kekenyangan tp bntai jgk mkn sikit. hahaha. ptg tuh pulak knduri sanding kat uma prmpn. aku pgg hntaran.saket jgk laa tgk org johor neh. pelik2 je. tana lah kawen ngn org johor. mnyeram kan lah adat dea. hahahaha. gurau saje. kang ta pasal2 jdoh org johor -.-

malam tuh just rehat2 lepak2. sbb kepenatan. n na isi tenaga utk esok. ta dpt rht sepenuh nya lah sbb de keje jgk. so esok nya bgn awal tapi lelap balek . hahah. so bile tejaga balek kelam kabut jgk siap -.- hahaha.  tema kat sini biru. smlm kat uma prmpn tema hijau. so arini aku dgn kebaja biru pekat .dtg mem bantu pndak aku n telah ditugas kn mnjadi pengapit pkndak, kena ikut je kemana pkndak pegi sbb aku pgg bungkusan utk tetamu. hahaha,. agak saket dan penat dan semput dan letih dan ape lagi. huhuh. dala dgn high heels. last2 tuka pnjm selipa cousin. hahaha.

ahad tuh terakhir kat muar. so mlm acara bukak2 adiah. abes tuh sume. gerakbalek ke sepang. agak ringkas lah . n kalau nak tgk gambar semua. ada dekat fb neh ' anak-anak cucu cicit md mor ' .itu fb khas kami tapi rase public kot. bole tgk :)

No comments: