::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

June 26, 2010

heyyy bloggie ;)


salam ,
  
hahaha. heyy lame tak update blogg kan. tah laa. baru ade mase kot nak mngadap laptop n baru ade mase nak menaip lame2. hehe ;)

so kite story one per one. haha. first skali next week da nkn stat DIPLOMA ! omg. are u believe that. wahhh mesti busy .excited jgk . takpe la. maw focus blaja. taget bagus2 punyaa. hehehe.lagi2 da stayy hostel so berdikari. tapi blaja best laa sbb da ade tmpt khas bljaa. aku sndri buat tmpat blaja. jauh dari gguan :) da duk ostel , dgn mcm2 karenah kwn aku dpt. gila2 pun ade.hehehe.bestt jeh. moto aku msti bwk ke ostel tu. sng klu ade pape hal nnt ;)

tapi dlm bljaa2 nak jgk kekasih hati kan. ckp pasal hal jiwa dn raga neh. mls nak disentuh. perit jgk kot. ta sgp lagi nak luah kat sini. tah laa.skg neh kuat kan diri je.kat kolej tu pun aku da tade prasaan nak kat sesape. bdk2 sume tah laa. yg boyss kate aku neh jual mahal sgt. HAHA. aku jual mahal pun sbb hati aku tak ready lagi. hati aku tga........hmm. tade ape la. tapi aku suke g kolej sbb ade lecture tersayang ! sume igt aku declare ngn lect tu. haha gile en. aku nye taste neh suke yg tua2 kot. tappi asyik tekena n melepas jeh.huhuhu -.- lame jgk kan aku single. dulu mase skola tade chance nak single lgsg. HAHA.masuk je 18. sorg pun aku ta bole.

dorg ckp aku telalu memilih n terlalu berhati2. then da ramai nak aku tapi aku degil nak dgn pilihan aku. huhu. nape la aku neh kan. bia la. malas nak fikir.

so stat next week mayb busy. isnin mayb turun kL ngn membe beli brg. selasa JPJ test , rabu till jumaat orientasi ;)

p/s : i hope that you know i miss you moon.


No comments: