::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

October 1, 2011

before sleep

salam

huaaa saya selesema. huhuk. bersin lagi. haha ciann en. tulaaa hidung neh sensitap sgt. hahaha btw bfore tdo neh saje na mengupdate kejap. meluahkan rasa rindu sbb cik abg tu da bantai tido dulu. haha ciann mayb dea penat...:) nak marah pun. sah sok pagi elok sbb geram ngn dea. bygkan dea da tido. then kita tga marah so anta laa text2 yg marah. naek je pagi esok, mesti dea mcm buat tak layan n just ucap cam biasa 'goodmornig sayang n so on' . macam tade benda belaku. mcm kelmarin pun aku geram ngn dea. sok pagi tu dea mcm tak raase pape. senyap je. yg aku pun melayan dea. control sendiri jiwa raga aku. hahaha dea nak suruh aku cool laa neh. takpe2 jauh2 boleee. nnt da dekat da kawen. layann laa cane ;DD miahhahaha. tade laaa ;P

just rindu gilaaa kat dea :) haihhhh....he really2 my drug cause im so addicted to him. x_x

btw gamba anniversary da masuk kt fb muzh. hahaha sume dea masuk kan. kena paksa laa katekan. hahah ciannn sayangg. sorryyyy ea ;P awak tu kena pksa baru na buat bnda2 camtu :P hihi sayanggg awak laaa ^^

da 2 minggu ta bkk fb aku. mmg btl2 muzh pgg fb aku ta bg aku online. na online pun guna fb dea. abes laa huru hara kan fb dea. hahaha takpe ahad nanti da bole online daa :) nak kemas kan fb aku tu balek. haihhhh tak lawa da taww. syg pun tak kemas kan. ishhh. heheh ;)

No comments: