::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

September 28, 2011

wowww!! its already a YEAR !


salam

utk entry arini khas sempena ulang tahun yg pertama. da genap setahun kita bersama sayang :) macam tak sangka taww. hehe serius mcm tak percaya yg saya dgn awak skrang, bersyukur sgt2 taww. alhamdulillah.....


yg buatkan arini special sbb nye. last year aku first time kelua berdua ngn dea. fuhhh tak sangka dpt jgk kelua ngn dea. sbb nye dalaa dea ex lecturer. takut bena na bwk aku kelua tp akhirnya dlm tarikh yg sama arini dea bwk jgk aku kelua berdua g mkn, n date kat dataran merdeka. hahah kelaka kan. dulu date kat situ je. dua2 cover malu n segan2 lagi. hahaha lawak ah. serius mase tu sweet. dea dulu n skrg laen. hehehe yelaaa first time kelua, ngn student pulak tu. mase tu aku duk hostel. dea lect kat situ , mane bole bwk student kelua. haha takut sgt tapi sbb dea dah tak ngaja kan. dea pun mase tu tak bwk WTB dea tapi bwk livina mak dea sbb takut org cam keta dea. haha comel kan ? hihi skrg tak takut pun :P tapi mase neh hbgn ktrang tak kecoh lagi. seigt aku hbgn ktrg dihebahkan awal taun neh kot. hehe haihhh really miss that moment :) yelahh lepas da lame ngn dea, mane nak dah lepak2 n date kat dataran tu lagi. hahah



tapi yg paling sweet yg paling aku igt mase kelua ngn dea tu. lepak dataran, dea mntak cincin aku n tgk cincin. mayb mase tu tade topik kot na bebual. hahaha ! then masa na balek tu. dea luahkan isi hati dea....serious he really mean it. mase tu ayat dea mmg trully menusuk kalbu. dea ckp dea terima aku sbb aku sntiasa ade waktu dea sepi n aku sentiasa ade bile dea perlukan seseorang. masa tu dea ckp lagi yg dea nak lupakan kisah lama dea n nak open n build new life. mase tu aku terkedu n rase mcm dihargai sgt2. aku kan pena frust sbb dea buat tataw kat aku tapi sbnanye aku yg silap. dea cume nak amek ruang n mase utk fikirkan betul ke tak ape yg dea buat. betul ke pilihan yg dea buat. n mase tu jgk aku janji aku akan setia n jaga dea sepenuh hati aku.

( anddd.....yg taleh aku lupa sbb mase tu aku pgl dea abg n aku just gelarkan diri aku yana. so aku taleh bygkan skrg klu aku pgl dea abg jgk. sbb dea ta suke aku pgl abg sbb npk sgt dea tu tua ( dea yg ckp sndiri) haha dea kate nak lagi sweet so tuka laa pgln laen ea sayang :P hihih tana org pgl abg konon. tp klu aku tgk org laen pgl dea abg mesti aku jeles ouhh, aku tataw nape. haha takpe laaa. pas kawen bole pgl dea abg kan. tana suda en. hahah! ;D ;P haihhhh hehehe... )

serius sekarang aku makin sayang n cinta sgt2 kat dea. setia pada dea sorg wlaupun byk dugaan yg dtg. byk yg datang minta terima cinta tapi aku tolak sbb ade dea. dea jaga n hargai aku secukupnya. mmg manusia ada kelemahan, ade sala dan silap. tapi dea jgk ade keistimewaan yg tersendiri. mmg dea selalu buat aku menangis, sedih, sakit hati. tapi dea jgk yg buat aku gembira, n terasa mcm tade sape dpt bahagia kan aku mcm ape yg dea lakukan kt aku :') dea cahaya hidup aku. mmg tanpa dea aku tade ape dah kat dunia neh. Moga Allah satukan kita sayang. aku mohon n aku taw taun depan adalah taun harapan kita. aminnnn....<3


iloveyousomuch.

No comments: