::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

September 27, 2011

story moryy

salam

hi hi sume. tadi before nak post neh. tga asyik bukak n baca entries yg lama. haha stok 2010 sume stok leleh. sedih sume frust. hahaha bile fikir balek mmg kelakar. tp aku bersyukur laa sbb taun neh tak jadi cm taun lepas. taun neh alhamdulillah aku bahagia. duka dalam bercinta tu adat laa kan :)

skg neh aku kat UPM. with my sayang tp dea keje n duk kat bangunan laen. haha aku tumpang masterroom dea jeh. aku da mamai dah. study subjek IPC neh. haihhh nak pengsan rase -.-'' tu tadi aku sempat tido. ade 2 chapter kena cover lagi. tgl esok je pulak tuh. hahaha adehhh. its okayy. chilll chill. tgl 2 paper je lagi. ahhaha pastu kita enjoyyy ;DD



haaa korg da tgk belum 2 cite kat atas neh ? korg pegi laaa tgk. sumpa tak rugi. hahaa mostly raya tak jadi. mmg lucu gile ah. bini2ku gangster pulak kelakar tp ade part sedih jgk laa yg aku meleleh sbb bab2 poligami n kawen ramai neh aku lemah n fobia sikit. tapi dua2 cite neh mmg best taww! haha smlm laa marathon tgk dua movie neh. kol 5.30 tgk raya tak jadi. pastu kol 9.30 pulak tgk biniku gangster. hehehe adehhh rase cm na download cite neh ^^ wee~


bercerita tentang arini, sebenanya aku excited sbb sok da 28hb. YaAllah syuukurrr dah setaun hubungan ktrg. wlpn mmg da setaun lebih ktrg kenal tapi ktrg buat specific date. heee iloveyousooomuchhh sayanggg :)

No comments: