::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

October 6, 2011

kenapa dgn saya?

salam

i thought its already done. hmmm

while i update this entry. listen song Next to You by Chris Brown ft JB. lagu yg menaikkan semangat aku. aku tataw sama ada dorg baca entry ni. aku pun tataw nape td aku sgp on fb muzh. sebab mungkin aku rindu dorg :( tp pilu hati neh tak hilg lagi. myb dlm perkara tu aku sala. tp cara dorg buat aku trauma :( memalukan aku kat public. habis habisan perli aku. seumur hidup aku tade kawan mcm tu. tahlaa aku cuba terima perlahan-lahan. dorg kate aku ade kawan baru ? siapa ? tunjuk kat aku ? teman aku skrg pun just family aku n muzh n also my babiess...baby n teara.klu dorg bole bercakap mmg da jd kawan aku.

tadi lepas aku post coment guna fb muzh. menitis air mata aku. dgn sikap aie mcm tu. lagi aku tak kuat na okay balek ngn dorg. seriouslyy aku takut :( hard for me to trust friendship. sape kata aku tana FIX friendship kita. tapi aku tak kuat. korg ramai aku sorg. aku kalah. aku tana cuba. bia aku diam...tu je mampu :'(

first time td mase muzh call. aku tak fokus n tumpu perhatian kat dea. first time dlm hati aku pilu sedih. terbayang dorg. mmg aku tak mintak. aku cuba nak jauhh. aku sayang dorg. bia dorg nak buruk kan aku mcm mana pun. aku mmg selalu jadi org yg terakhir. bia laa kita sayang org ikhlas dan tak usah nak heboh2 kan. hanya Allah je taw tulus hati aku. perasaan aku. aku tana pape dah. aku na mintak dorg pulang kat aku. aku takut. aku akan segan semula ngn dorg. serius aku akan segan dgn dorg. susa utk aku jadi diri aku semula. ngn dea mulakan ayat dea ngn 'Hell' . mmg sumpah aku terkelu. tergamam. yea mane pena org berkasar dlm hidup aku. uhhh pleaseee jgn igt lagi syg ! pleaseee ana :( stop it. huhhh i hate myself. bye

No comments: