::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

October 11, 2011

silence

salam

malam neh rase sayu sikit hati. aku pun tataw. aku laa buatpe open topik tu tadi. tga hepi2 then terus bertuka hiba n sayu hati :( tapi tak bergado pun. just we both buntu tataw na buat ape dah. igt suka sgt ke couple2 neh. tak bole lama2 macam neh. lagi bahagia kalau hubungan halal disisi Allah. tapi tak semua parent paham :( bkn gelojoh ape. just that way can make us cmore closed to ALLAH....cukup laaa aku hidup mcm neh. aku tak kuat :( aku da buat ape yg aku termampu. aku takut na hadapi sume tu. lagi laa na berhadapan na ckp benda neh. klu aku tak sayang dea aku dah lepas kan dea dah. aku rindu aku yg sedetik mcm tu yg dulu. hanya aku yg taw n kenal.

YaAllah....ape lagi yg bole kami buat :(

muzh tga sedih aku rasa. dea syap tak reply text aku. td call pun dea kate suh aku rehat. bile dea senyap camni aku taw dea tga tak okay. aku dah kenal dea sgt. mase call tadi pun dgn suara dea. aku phm sgt2 situasi dea. aku rosak kn mood dea. tp benda neh penting sgt buat ktrg :( nak jaga diri masing2 pun tak kuat iman lagi. aku tak sala kan sesape. aku nak cuba phm kan dorg pun aku tak bole. nnt kata biadap pulak...zaman sekarang dah byk bnda yg simpang. phm2 lah. aku takut semua tu. aku manusia biasa. tetap berusaha utk menjadi hambaNYA yg solehah.

sayangg...jangan laa senyap lame2 :( kite same2 kuat hadapi semua neh...jgn sesekali lepas kn antara satu sama laen. tak semua kata hati tu betul...

aku nak print benda tu n lekat kat bilik. someday somehow mereka akn masuk jgk n baca n hope dorg sedar. dgn restu dorg lagi berkat hubungan neh. tp tulaaa dugaan :( hm

bkn mudah nak dapatkan hidayah dari Allah... :(

for those yg baca entry neh....jgn laa dikutuk dan dikeji. kami hanya nak jadi hamba yg mulia disisi yg Maha Esa. Usaha Tangga Kejayaan..tak mudah utk mencapai sesuatu. n memprakktikkan lagi sukar dari berkata-kata..

No comments: