::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

November 14, 2011

teater dan pengapit

salam

hahaha btw title nak gempak je kan. heee :P biase lah. tu mainpoint dea utk semalam dan harini. hahaha sementara internet aku neh tga sehat so aku nak update cepat2 sebelum dea buat hal balek. hahah dahlaa nanti kena beli bredbond. haiiyyooo -.-''


semalam aku g tgk teater ''BADAI SEMALAM'' n pelakon utama dea Erra Fazira, Aaron Aziz n Fizz Fairuz. hahaha mmg terbaik n ade funny n sedih jgk laaa. n dah kate teater so sastera tu mmg ade laa kan. HAHA mmg aku da standby energy segar sbb klu tak cukup tido mmg dah berdengkur dlm tu. hahaha tapi cite neh tetap takleh lawan teater Uda dan Dara aritu yg aku tgk ngn dak2 kolej ;) alahh thank god sbb dpt pegi smlm sbb kawan muzh ade tiket lebih lagi dua so ade chance laa kan ^^ thanksss abg faiz :D

tapi da syiookk2 siang tu happening. malam tu ade drama pulak. aku naek menggila lagi mlm smlm. before nak tido tu mmg dingin gila. kes tacing2 n bertekak semula. n biase laa dipenuhi dgn airmata. punye laaa teruk gado pastu dua2 senyap tertido. penat sgt kot. esoknya relax text cam biase. hahaha tp sesi berminta maaf tu tetap ade. adatlaaa gado2. klu tak gado tak sedap kan sayang :p hehehe n kalau tacing lama2 pun tak boleh. gilaa jgk jadinya nanti. hehehe klaka betul.

so cite pasal arini pulak, aku g cari baju pengapit utk wedding cousin muzh next month. mula2 suh cari wane maroon sbb yg pengapit laki nak maroon tapi last2 tuka ke wane putih sbb susa nak matching. HAHA dpt dress idaman aku ^^ tapi simple je. tak bole lebih dari pengantin woooo :D kan kan. hihihi tgu turn aku nanti yeaa. hahaha

TAPI kannn. yg syok nye pilih baju neh, yg nak sgt suh aku beli baju tu ialah my sayang. hahah muzh sendiri yg excited lebih bile aku try pakai baju tu. dea kate if aku pakai baju neh g dinner mesti kena bwk dea. hahah comel je. n lagi satu dea ckp. if kitorang kawen nnt dea ckp mesti aku memilih sgt pasal baju. pastu aku lawan balek n ckp eleh dea yg beriya pilih baju utk aku. so siapa yg memilih skrg. (n dea senyum memalu) awww <3 you comel laaa sayang. hehehe comel je tadi kan teman cousin awak beli baju nikah. kite pulak excited berangan pilih baju colour ape. hahhaa serius mmg situ murah n akan target situ nanti. hahaha lalalala~ :p tapi bukan murah ape just harga dea memang sedap laa. :) tak sabar pulak :P heeeeee sssyyhhhh! :DD

No comments: