::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

November 22, 2011

New Semester - 4 ;)

salam :)

heyy guys :) ape kaba sume ? haha sorry late update this blog sebab busy dgn student life. maklum laa baru stat sem. n tak sangka pulak awal2 dah penuh kelas. assig pun da ade -.-'' adoiii haha . so harini baru dpt brdband then update laa utk arini sikit :)
lepas ni kena tido sebab sok kelas pagi. (hari2 pagi -.-'') ayyooo serius heavy this sem. entahlaaa. dgn personal problems lagi. tapi tak berat sgt sbb tade ape pun sbenanye. just cuba untuk away from that THING. for those yang memahami tu dorg paham laa. yg membe aku sorg ni pun gile taw aku punya mood. dea siap kata lagi stat sem ni aku mcm lain dari yg laen n tak ceria cam dulu. haha well aku pun tataw :) try to be who i am. its hard okay , if korg kate best jadi aku. uihh aku nasihat kan jangan laaa. love yourself first. jangan jadi mcm org laen. be yourself. hidup aku neh laen dari yang laen. just aku pun tataw na define mcm mana. haha aku pun serius admit yang aku tak seceria yang dulu. tapi still hepi2 biase camtu. hee :) okayokay stop pasal feeling2 ni kejap

about my new semester. ade 7 subjk. sumenye npk simple tapi agak heavy jgk. ade jgk assg yg na kena anta da next week. hahaa i have to focus more on ECO subject. gilaaa maa. hahha seram sejuk. aku harap aku dpt balance kan aku punya mood tapi kdk2 aku suka jgk sbb bile aku moody, mood study tu lagi menambah. HAHA pelik kan ? tapi moody ngn frustrated laen yea. kalau frust mmg aku cry gilaaaa2 lah kan? haha :)


btw aku baca entry kawan aku pasal kawen kan...aku mcm terdiam. dulu aku punya excited tp bile lame2 aku bole jadi speechless. yea we should put our target at the highest but aku tak sanggup. entahlaa :) korg tak baek mengata aku ea if korg da baca ni. aku bkn tanak tapi aku tana terlalu mengharap :) cuma bila kita kawen, bukan soal kita n pasangan kita je tapi kena amek kira jgk hati orang sekeliling kita. waahhh ^^ takpe laaa. aku ade target jgk. ade date2 n month yg aku dah wish utk jadi wife org. (gila kan ? ) haha dreaming tak sala :) tapi nak kongsi kat org tu yang susa. yelaa pendam tu saket. even kepala aku ni sekarang pun aku tga risau takut ade pape. tapi hopefully takde.so nak tana aku syok sendiri je laaa ^^

No comments: