::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

November 10, 2011

gilaa ke mereng ? or both.

aku neh kan tak abesabes cakap pasal nikah kawen tunang. hahaha adehhh gileee ke ape. haha entah sebab benda paling dasyat n havoc sgt dlm hidup aku ialah cinta n aku taknak benda yg paling bernilai tu aku rosak kan n salah guna ( or myb dah pun sala guna) 

huhu pape pun i take a risk n ape jua yg berlaku lepas neh aku sanggup tanggung sebab aku nak selamatkan diri sendiri keluarga n org yg tersayang. even cara aku salah pun aku dah mencuba. 

errr -.-'' okayy.

No comments: