::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 29, 2010

whatt a dayy -.-

salam semua ;)

todayyy ermmm. ape ek. td elok2 ade mood na update. pastu ade hal pulakkk. abes ilg sume. da laa aku ney PELUPA org nya. sape yg da kenal tuh. mmg da masak ngn pangai aku en. takpe. aku bile lame2 ngadap bende ney. last2 baru idea tu dtg.

firstly story sal college pagi tadi . n wowww ! agak mmm. haiiihh hanya tuhan yg tahu. ( chill laa syg ) takpe phm.aku da biase maa . lgpun hal kecik. aku tanak cari probs kan. aku pn jenis yg blurrr. lantak laaa. nak kawan kawan. tanak kawan.ta kesa ;) ta suke cari musuh. but someone suh aku tego n ckp ngn dea. baek balek ngn dea. suh aku ? hmmm okayy. aku wat pangai aku yg tade prasaan . tego dea balek okay . lagi pun hal kecik. haiiihhh dunia. igt kat skola jeh hal caney. upenya kat college pun still lagi. lumrah hidup kan.

kalau di rewind balek kisah aku kat skola seri sepang dulu tu. dah laa new student. kena pulau gile2. huuuu mmg tataw na ckp ape. taun spm. byk dugaan. byg kan hmpir satu kelas pulau aku. nasib shbt baek aku sntiase ade. even kdg2 aku jns yg klu diam mmg diam je. dah berbelen2 kot airmata aku. ngs je keja aku taun lepas. n this year. kate nak wat buku baru. takan nak ulang lagi kot. come onn laa yana. mulut org mmg kita taley tutup. org kutuk mengata kita. pemaen kan kite. haiiihhh. lagi2 duk tempat baru kan. sume yg baru2 kenal. dont ever trust them 100% . but for me . kite boleh percaya dorg but jgn meletak kan kepercayaan tuh terlalu tinggi . ( ahah , ape aku ngarut ney ) -.-'


ouhh and one more things ! td kat kelas blaja pronouns like british languages . alahh mende alah tu sume da blaja tym kem bi kat hulu langat aritu. bile blaja td, terigt mase kem tu.tu kem plg last n paling.....awww. HAHA. sume tinggal kenangan kot. masing2 da bwk diri. tah mane dorg pegi. g kem pun balek2 bkn terer speak pun. muahahaha :))) but kem tu yg wat aku berani sikit laa.SIKIT je. present kat depan. dah la mase kem tu ade group2 kan. ouhh mmg rindu ah. lagi2 bdk2 group aku. mase balek naek bas mmg taley lupe. spnjg pejalanan masing2 tahan nak muntah. sbb nye. HAHA. ade laa. just terigt sbb tu kem plg last taun lepas before exam spm ;)


tadi kan . mase kua g pasar. pndang ke langit n wowwww . i saw moon. very damn beautiful. lame sgt2 ta tgk bulan. dulu2 rajen menatap bulan kan. terigt mase ngn ade sorg abg dulu tu. dea agak nerdd but seriously very romantic. mmg gila admire dea laa but budak U n pandai soo just friends with him.mmg dari f3 kot admire dea. HAHA.smpi parent aku pn kenal dea.hmmm mane dea skg eh. mest tga hard work n bahagia ngn someone. im always happy for you.dulu dea laa yg rajen ajak aku tgk bulan. malam2 pun dea call kdg2 pgl aku ke lua. aku igt dea dtg but tertipu. semata2 ajak aku klua suh tgk bulan. mula2 aku mrh. but bile pndg bulan mmg tersenyum gelak. mmg sweet mase tu. mak aku pun gelar dea moon boy. hee ;) sampai satu mase klu aku klua tetiba. parent aku da phm da. sbb semata2 nak cari bulan. hehehe. n rajen dtg mlm2 klu aku tga stress study. dea byk cheer aku. smpi mase spm tuh aku ngs. dea sgp drive dari shah alam , dari uitm dea tu n meet aku. n mosttlyy at my birthday time lastt year. wow very had a great time ;) dea dtg bg sekuntum rose , teddy n latestt cd FT .bwk kek kecik.sing birthday song wlpn malu2.( hehe ) then suh aku ptong kek tu. mmg sweet sbb dea dtg mlm2.mak aku pn phm n trust dea sbb dea jns yg. tah laa. nerddd je. comel.hehehe. dea mmg taw aku fanatik FT n keta neo . smpi kan klu jln2 ngn dea , klu npk keta neo lalu. dea sllu ckp ' heyy tu boyfie yana yg kedua lalu td ' always make me smile. haha. sbb bofie petama aku FT tuh laa. dea taw jeh. so hmpir 4 taun kenal dea. n dea ilg mcm tu aje. sbb dea ckp dea ta suke fall inlove.pegi tgl kan aku dgn kenangan manis. takpe laa. moga dea achieve ape yg dea nak. n skg dga cite dea da ade yg punya. myb utg sgt gurl yg bersama dea skg coz he such a nice boy. dgn dea laa sllu share lirik lagu same2. HAHA. mmg sweet ouhh. first concert pegi ngn dea. woww mmg sweet memories. dea la yg aja aku dga lagu BI sume.aja suh always dga n phm lirik bi.awal taun ney aku asyik kena tgl je.haiiihhh.he the best scandal ever for this time . soon ?? hehe . skg ney pun mlm2 ade pengubat hati penawar duka .ade yg lena kan aku dgn lagu FT selamat malam. cewahhh gitu .

p/s : kdg2 aku terdiam fikir jgk. watpe nak sgt couple. bkn kemana sgt.tgu tetap tgu tapi jgn mudah memberi.kalau jodoh tak kemana.couple ney cam nak memastikan dea hak kite kan. HAHA.kdg2 byk kes tipu belakng.bia org buat kite jgn kite buat org.Tuhan je yg bls kannn ? so mane my ttm ( y for double ) ;P (hihi) merapu jeh aku memalam ney.



No comments: