::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 30, 2010

wakey upp .

salam ,

hi semua , nantok nyeee . tadi igt baru nak lelap tapi org tu ajak on kan. so kite pun on laahhh teman dea. sambil tuh update laa blog ney. kaau tak suke dgn isi dlm blog ney. harap tayah bace k. ney blog aku. suke ati aku nak merapu ape. HAHA.

ermmmm , ape aku nak ngadu kt sini mlm ney ek. hari ney nye story ? ermm tade ape sgt. cume ptg td ade sukan kat college. tah ape name menatang tuh kitorang maen. hahaha. sumpa mmg berpeluh2 maen td. n taw2 la kaki kanan aku ney mmg ta betul da sjk accident aritu. geramm jgk rase cm ta puas. kejap2 saket. benci je but still syukurr sbb ade kaki :) alhamdulillah......

balek je dari game ptg tadi tuh. terus pengsan aku kt dlm bilik ngn busyuk2 tuh, hahaha. ta larat na mandi. maklum la lame ta sukan centu. then tejaga pun sbb my  mum kejut suh mkn malam. HAHA. thankss ma sbb kejut. klu tak yana tido dlm keadaan ta mandi tu. hehehe.

hmm , apa yg aku fikir kan dlm hati skg ney ek ? macam2 kot. first tga tensyen dgn line tenet ney. HAHA. mane tak nye. elok2 video clip ney tga load. pastu kena load lagi skali. hishhh . lagi satu cik abgsorg ney. kate on ym. aku da on da ney. then cm busy jeh. aku outt kng. sbb cm ggu dea je kn. uhuk ~ plus excited n takutt dgn lusa ney. result UPU. hahahaha. n maybe tgk movie jgk. THE CRAZIER.

aku ade sumtin nak tulis lagi. but cam bende tuh tataw aku na tulis cane an. hahahha. lawak jeh en.haaiihhhh. simpan je laa. lagi bagus :) lagipun aku ta phm manusia ney. bile kite suke pendam simpan. dorg kate kite sombong. then bile kite luah kan. ngadu. dorg kate ngade2 pulakk. ermmm abes cane ? nak luah kt blog ney pun. mest ade yg kutuk2 sikit en. bia laahh.

p/s : aku ney cm terhegeh2 ke haa ? dah laa yana. just throw that okayy.



( otw nak update menatang ney kn. bape kali aku ulang tgk vid akim tuh. hahaha ) damnn cute. :)

No comments: