::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 26, 2010

panggilan ku ;)

ramai jugak yg tanye ,

idie tu ape ? HAHA . idie tu nama ku jgk laaa ;) mcm2 da dorg pelbagai kan nama aku. sebab nye dorg ckp yana dah ramai sgt . so dorg bagi nama laen. idie ney pun ibu aku yg bagi ;) mak yg kedua. hehehe, so lame2 da terbiase dgn idie. kerap org pgl yana but yg rapat tu or ade sesetengah pgl idie.

dari nama Nur Diyana , panggilan di beri :
  • yana - mmg da always ;)
  • idie - sumtyms laa. sape yg taw je .
  • ana - ini baru dua org yg pg aku ngn pgln ney . aku suke sbb ana cm sweet but serius baru dua org pgl aku ana ;)
  • diyana - ney kalau cegu ke or sape2 yg lum kenal pgl full name camney la. HAHA ;P
  • d - satu uruf je an ? hehehe . ade jgkk. yg ney org yg sllu pgl aku idie. lame2 dorg pgl d je. sng kot. HAHA
  • ya - yg ney ade abg aku yg sorg tu . dea suke pgl aku ya . na tataw mane pegi. okayy la jgk. comel kan. heee ;P
  • cegu yana - ouhhh ini private. utk anak2 didik aku je kot ;P miss them much ! ;)
  • adek - sape je pena pgl aku adek ? haha.
  • kakak - da selalu da sbb ramai junior ;)
  • sayang - HAHA . sape na pgl tu ? ;P dusshhh ! hahahah

No comments: