::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 26, 2010

driveeeeee ;P

 salam ,

fuhhh penatt , baru balek tadi. terus tuka baju , bukak radio dga lagu menyayat hati n terus ngadap laptop. perhhh ;P HAHA .

tadi baru balek dari pajam . kelas memandu laa kan. baru na blaja keta. uhuk. HAHA . ermm pegi tadi ade laa dua org cik abang tu yg teman. tetibe je an. so dorg offer na anta. ask my mum. lampu ijau di berikan . so ikut dorg. hehehe .

sampai je sane cm biasa urus diri then dpt2 terus kena drive kt jalan raya. dlm hati aku ' bia betul ' gilaa duhh. haha. pape pun kena gux laa bwk an. n yg aku excited na story mase drive laa. dpt cegu yg berumur sikit laa tapi dea kate ta kawen lagi.

then start drive okay laa. ikut je laa arahan dea. n da lame2 camtu dea da stat bukak topik laa an. tanye mcm2. first tanye ayah keja mane ( tu paling aku igt sbb soklan petama dea ) ahahah . aku pn jwp je laa. then dea tanye mcm2 laa. sambil tu drive n tego + nasihat cara bwk keta sume. pastu dea tanye lagi mak pulak keja ape. aku jwp lagi. ( haha ) lagi dea tanye da bape lame ngn PAKWE ? aku pun cm tesentak. terus ilg focus taw na bwk keta. then dea tegelak. dea pgg stereng tu sbb aku terilang focus. aku ckp laa tade boyfie. dea ketawa ckp ta caye. dlm hati aku ckp ( da agk mest ta caye , da aku single single la . ta caye pulak. haha ) then dea open story dea. cite yg dea ta kawen lagi. n cite MACAM2 laa. panjang aku na tulis. haha. sampai gelak kuat kitorang dua dlm keta. dlm masa yg same aku tga drive ney. then tetibe lak dea masuk balekkkkkk topik pakwe tadi. dea tanye laa. cane bole single. aku cite laa sikit2. takan na open sume an. haha. aku cite2. then dea kutuk laa. aku ta igt ayat dea cane tapi tym tu mmg mate da berair da. geramm pun ade gux . dlm hati ckp ( bole tuka topik tak ) then dea ckp laa mcm2.ckp aku itu ini. smpi aku wat2 lari dari topik. aku tanye  benda laen. dea cite lak sal life dea. n dea tanye suke chatting tak . aku ckp ta suke sgt tp ade la ym. dea trus MINTAK. haha. aku pun. hahh ?? nak ke? haha. aku ckp nnt bg laa.

then da lame2 camtu dea open laa mcm2 topik smpi tah aku ta igt dea tanye ape tah. psal cinta jgk laa yg wat aku gerammm ngn dea. sampai aku ckp. " kang saye langgar lori ney kng , tuka laa cite laen " hahaha. mmg riuh dlm keta td. padahal aku tga drive ney. mmg ta rase cm tga drive. even dea open story yg wat smpi mate aku berair. thanks jgk laa sbb dea ckp aku excellent drive. weeee ;) dea wat mcm kite ta streessss bile kat jalan raye. tapi yeke ta stress ? soklan abg tu agak bisa taw. uhuk. HAHA. lastt2 bile smpai . paking . dea mntak ID ym . aku pun bagi je laa. ciann lak an. HAHA. adehhh. mmg . ahhhh. tataw laa na ckp ape. berjaya lalu jln raya even ta hafal sgt. takpe baru kali kedua. hehe. then blaja bhgn dlm pulak. bukit okay. paking okayy. 3 pnjuru mcm probss sikit laa. aku kena blaja pandai imbang clutch dgn minyak. HAHA. dahh penat td kena nyakat mase kt jalan raye. haiiiihhhh.da ilg imbangan. hahaha. penattt koottt !

pas abes tu gerak balek , ciann cik abang tu tgu dari kol 3 lebih kot tadi . pastu minum2 kejapp then dorg anta balek. heee ;)

p/s : thanks fayyad n ajiem ! eheeee ;) penatt tgu ea. ( aku taw korg mmg bace bende ney ;P . kann kannn ) haha


p/s : condition diri ku agak tak stabil . kejap ok kejap tak. kes H1N1 lakk skg ney.risauuu.. haiihhh. sejukkk je rase. badan tak panas pun. bile tido pakai selimut rase panas bile ta pki selimut pulakk sejukk gilaa ! saket tekak n saket kepala mmg ku tanggung tiap masa. sabarrr saja dehh. sakit itu bole gugur kan dosa2 kecil ;)

No comments: