::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 1, 2010

   salam ,

 mlm ney . stay upp . lame na nak amek mood. tuk update blog ney. si ney mase yg sesuai kot. pasney tataw laa.
story bout my jobb. tadi berakhir laah tggjawab ku sbagai pendidik. wahhh gituhh~ haha.

pagi stat cm biase. ngaja pn cm biase. cume bwk present tuk dorg la, mlm td besungguh2 prepare. HAHA. sayang punye pasal.then ngaja cm biase. after rehat.  amek picc with them. ade laa . byk jgkkk. hehe. comel2 sume nye.

neyy half yg da edit. hehe ;D


comel comel an ? heee :)
petang tu cm ade wat majlis laa. simple sesangat simple. hehe. kak za lah. first suh dorg wat circle then suh aku duk tengah2. cuak da. haha.pastu kak za suh aku nyanyi. hahaha parahhh. kak za ngn bebudak nyanyi dulu. byk jgkk laa lagu. abes jeh. suh aku lak. haha. da laaa tga sensetif. jatuh airmate malu laaa dpn dorg. tapi na wat cane. TER jatuh. hehehee. aku nyanyi lagu perpisahan , lagi ape ek. ta igt . pastu reramai nyanyi lagu cari jodoh. mmggg riuhh gile laa. HAHA. besstt !

pastuu dance showtime. akan aku rindu penari gelek aku. naimmm ! cegu miss kamuu. hehe. somedaysss cegu akan dtg laa lawat korg. mestii punye.dah abes sume tuu . aku bagi sowg2 adiahh tu. terharu sgttt bile dorg ckp terima kasihh cegu , sayanggg cegu sgt2 , :') n lagi tersentuhh hati ney bile dorgg hugg aku, bkn dorg je. ngn parentt skali tuh. sume sygg aku maa. huuuu.
byk sgt nasihat aku dpt. n byk jgk ckp aku ney terlebih matang dari usia sebenar. mcm2 laa contoh cm :

  • thanks jage ank akk.mest dpt overseas nye nanti .blaja elok2 .

  • alahhh taya blaja jejauh. kite perempuan. kamu sesuai na jd cegu tusyen. grg pn da ckup da.
aku pn cm terharuu sgt :) doa dari parent dorg. sume terbaek untk aku, thanks :)

wahhhh , sooo keje da tamat. afterthis not a teacher anymore but a student . heheh. gilakkk ! seramm aku na jejak kolej tuuu . hope t ade laaa yg aku kenall.



No comments: