::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

December 1, 2011

This is True Love. maybe ?

salam

aku nak story yg semalam aku tgk movie. haha Marathon movie ;DD 2 movie berturut2. first tgk twilight and then sambung tgk cite PussinBoots :)



shud kelua smlm sbb aku nak talk something ngn dea. but dea ajak tgk wayang dulu, so happy2 dulu. then after da settle tgk movie, dea ajak jalan2 kt uptown Mines tu. tp aku ckp nak lepak memana n nak berbual sikit. so dea park kt satu tmpat. and we start the conversation........

mlm tu rasa perit sgt. semua yg aku smpan aku luah n cerita. bia betul tak betul jnji aku luahkan kat dea. yelaaa kalau lame2 simpan bole gila. n sampai satu masa tu both of us diam tak berkata papa. airmata je yg menemani. aku just nak yg terbaik utk dea. tapi dea kata dea ade aku sorg n aku nyawa dea. aku smpi tataw na ckp ape utk phm kan dea. smpi laa dea anta aku kt ruma. then dah kat ruma pastu text. aku ckp sumtin kt dea smpi dea kata dea langgar divider jalan then WTB calar n kemek. aku speechless ;/ aku tataw ape yg aku ckp. tapi tadi aku cuba utk kuat dgn dea. aku cinta mati dea, aku beruntung sgt sebab dea sgt2 menghargai dan mencintai aku. dgn umurnya tu, aku fhm dea serius. so tadi aku betul kn semua. cuma aku kesian kn dea. dea ckp dea tak tido sbb still terkejut psal smlm. aku serba salah. niat aku nak yg terbaik utk dea tapi dea tanak. aku terpaksa ikut ckp dea...jujur aku cinta dea n tak boleh hidup tanpa dea....:'(

YaAllah, kuatkan lah jodoh kami. dekatkan lah jodoh kami. satu kan kami YaAllah....:'(

No comments: