::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

December 31, 2011

End 2011

salam semua :)

heee so nak update entry untuk kali terakhir dlm 2011. sbb sok busy nak g anta baju kt tailor, teman cik abg g marhaban n tido terus kat shah alam. ahad kena jadi pengapit utk belah laki. just be ready jee laa. haha so takan ade mase nak update n mengadap blog neh kan. hihihi :D


so nak kena conclude ke untuk this one year ? mcm aku rajin pulak kan. tapi smntara tgu muzh blk dari karoke en. (p enjoy ngn kawan dea) cmburu tu mmg ade tp aku da kenal kawan2 dea so buat wilexxx je laaa. hehe lagi2 abg aweng nak tamat kn zaman bujang dea kan. so aku bg chance dorg spend tegeder2. nnt dea pulak cmtu. hahah :p

ermmmmm rajin ke tak ea. buat2 rajin sikit laaa. so kite pusing n rewind balek. this year aku rush 3 sem. gilee kan ? then shud 2012 pun rush laa jgk baru best abes cpt. hahaha :p nak buat cane. kehkeh. so mcm2 aktiviti, dugaan, halangan, cabaran, suka duka semua. gado ngn bff pun ade jgk. gado ngn bf pun mesti laa wajib. bhahaha! :D aku dah merapu dah. haahhh malass nak pndang belakang dah. so kite tgk ke depan je ea. but carefull jgk atas bwh. hahaha :DD

n mostly akan ditanya. apa azam baru korg???? hihihi mcm aku dulu yelaaa, blajaa rerajin, blaa blaaa n blaaa. but this year sgt2 weird. heheh segan nak cite tapi tak syiokkk kalau tak diluahkan en. heheh so aku doa n berharap sgt2 aku ngn muzh dlm 2012 ni dpt ade ikatan yg sah. dpt bertunang. but kawen tu dlm perancangn jgk. everything dlm perancangn sebenanye. bnda neh ta bole buat main2 kan. so ktrg slow2. cuma start 2012 ktrg baru start nak bergerak. insyaAllah meet his parent first. setel belah sana (actually almost setel dah sbb dah restu sikit :p) hihihi so muzh amek masa dlm bulan Feb dea free baru dea meet my parent. aku nak bersuara kt parent aku pun aku tak kuat. hahaha tapi nnt laa. tgu masa yg sesuai kan. sape2 yg da bace entry neh senyap2 laa. neh just rncangan ktrg je. korg yg da bace neh hope doakan semoga eveything berjalan lancar k :) doa org lain lebih mujarab.



dlm masa yg same. focus jgk kat study aku. cinta2 jgk tapi tu kekuatan aku utk belajar sbnanye :) moga aku abes diploma dlm bulan Sept atau Oct. kalau tak repeat laa kan. heheh lepas setel dip, must smbung degreee. even insyaAllah aku kawen ke tunang ke, aku tetap akan amek degree. cuba nak smbung master tu aku tak gemar sgt. hahahaha aku mane suka belaja sgt. kalau buat2 keje2 tu boleee laa. hahaha aku nak pgg buku? huihhh idakkk leee. hahah papepunnn aku tetap cuba utk mencapai ape yg aku impikan. insyaAllah if aku ade ikatan yg sah dgn dea, aku akan dpt ape yg aku nak n hidup aku akan lebih diberkati. aminnnn....

No comments: