::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

December 19, 2011

hi hi :)

salam semua :)


hi hi ^^ lame tak update blog kan ? last aku update masa awal bulan dec aritu. hahah tak rajin laa nak update. kena amek mood betul2 sbb kena menaip kan. hahah actullly byk lagi keje kena buat. proposal n newsletter tu tak setel lagi. this week kena submit. haha nanti laaa :)

so lepas update ni aku kena :

  • gosok baju
  • kemas barang/buku utk esok
  • bagi teara n baby makan
  • TIDO :)
heee tu jadual aku tiap mlm selain dari menatap assigmnt. so sebenarnya aku byk benda nak share kat sini tapi bile start je menaip, sume hilang. haha pape pun weekend ni aku akan jadi pengapit wooooo! hahaha aku suspen sbb majlis tu grand sbb ade dea pengantin (eh mmg laa dua pengantin kan sbb laki n perempuan) hahha means 4 pengantin laaa. 2 pasangan. hahaha mane tak seram. n tak pena apit org pun. haha lalalala~ bantai je laa ye nanti :) heee comel dea nak kawin daa. bileee laa turn aku nnt yee :p lalalala~

ade lagi 4 hari lagi kelas. rase mcm lambat nyeeee masa berjalan ! nak cuti nehhh! my family semua kt penang sbb ikut abah g outstation kat sana. jelesss tawww! hahaha saba jelaaaa. na buat cane en. hehhe :) n one more thing....aku excited sgt2 na masuk 2012 :) haiihhhhhh.....

No comments: