::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

December 3, 2011

Nur Shazleen tu siapa ?

salam

haha saje buat title gempak en ^^ actually aku saja update tentang kisah aku dulu :) nak tau ke ? neh cite dulu2. if sala information sorry sbb mak yg cite n if sala dga tu tataw laa. but overall mmg mcm ni ceritanya :)


sape tu NUR SHAZLEEN ? haha siapa ek ? tade laaa. tu nama yg patut aku dpt sbb parent aku letak nama tu before dpt NUR DIYANA ni.

tapi kenapa tukar ke NUR DIYANA ?

nak taw sebab? sbb nye arwah atuk aku yg tak suka nama nur shazleen tu. dea ckp nama tu tak sesuai dgn aku n npk ganas. (myb aku comel sgt kot masa baby n terserlah keayuan disitu) eerrr perasan jap :p hihi
tade laaa. so arwah atuk aku choose name nur diyana tu yg memberi maksud cahaya agama. yg best nye mak aku da siap jahit nama aku yg shazleen tu kat towel mandi mase aku baby dulu. haha sweet kan? ^^ tapi nak buat mcm mana. sayanggg my atuk laaa ^^

so saya Nur Diyana :) heeeeee~


*gambar2 diatas tiada kaitan yea :) n bukan saya. hahah

No comments: