::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 24, 2011

think future ;)

salam

haha you guys know that car right ? tu laa kereta yg saya gilakan dahulu, sgt2 gilakan. nak beli laa. hero saya lah. my baby laa. haha but after dah merasa bawak kereta tu, n naek kereta tu. rase mcm punah harapan. tp saya sendiri yg punah kan. tak selesa. kereta tu klu nak bwk n beli. utk diri sendiri bole laa.

aku klu na beli nnt takut aku sorg je selesa. kot2 ade org yg na tumpang ke. susalak dea nnt en. dalaa sempit but dari luar mmg sporty. so bole pandang dari jauh laa. takan miliki nya :)

now saya beralih arah ke satu kereta yg mempunyai masa depan untuk saya dan juga bakal keluarga saya nnt. hehe mayb sesuai kot untuk aku nnt. M pun kata kereta tu sesuai untuk aku. ape yg dea cakap tu buat aku lagi semangat utk memiliki kereta. thanks sayang. u're my everything ;) korg mesti na taw kereta ape en. hee aku da gila kan honda.nahh honda yg neh ;P

honda jazz babehh ;DD


p/s : tapi kan sayang. WTB awak tu yg terhebaat okayy ! :) just sebab dea manual. HAHA ;P lalalala

No comments: