::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 25, 2011

jeritan batinku

Dengar
Oh! Jeritan batinku
Memekik-mekik
Memanggil-manggil
Namamu selalu
Sehari kurasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Ku pandang kiri
Ku pandang kanan
Di kau tiada...

Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau

Mengapa kita berpisah
Tak sanggup menahan asmara
Oh! Dengarlah
Jeritan batinku


bile dilayan n dihayati lagu neh. pehh mendalam kot. menusuk jiwa yg tenga kekosongan n kesunyian. bak kata org. "jauh dimata dekat dihati" . bagi aku mungkin tu dah ta bole dah nak pegang katakata tu. aku ta snggup na jauh ngn dea. bole nak jauh. dea pun skarang di seberang. yg lemah nye. na contact dea tuh ;( yaAllah, jujur mmg seksa batin neh rindu dea. nak call pun susa. text pun harini bole dikira. baru sehari. tp mcm betaun rasa. penantian itu perit . nak tgu dea pulang. dea ckp midnite neh dea pulang tp td dea text kate flight esok. fuhh menderita aku. aku cuba jgk kuatkan diri neh. cuba jgk lenakan diri neh even keseorangan. suka dalam duka. tawa dalam senyuman. tak siapa pun yg tahu.

dea mungkin tak rasa sbb kat sana myb dea sibuk. aku cube utk sibuk kan diri tapi ta bole jgk. esok ape paper. nasib baek paper BEL. klu paper office or BBM.aku tataw ape na jawab. aku blank sgt arini. hope esok aku dpt jwab n karang essei aku dgn baek n hope ade laa  idea sikit kelua.

p/s: flight dea esok kol 9 am. paper aku sok kol 2:15 pm n kena ade sana dlm 1:30 pm cmtu.hati aku berkata.klu la dea paham perasaan aku. klu dea dpt baca gerak hati aku. ade masa antara 10 till 1. dea bole dtg jmpe aku n sejuk kan aku. tp aku taw tu mustahil. aku try jgk kuat kan diri aku, utk dea. ya Allah. huhu aminnn~ doakan laaa.

No comments: