::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 17, 2011

life

sumtims i feel very down. give up in my life. this life is so difficult. rase mcm ta sanggup da kaki neh na melangkah jauh. na harungi bermacam2 dugaan.yea i know. Allah tak akan duga kita selagi Allah taw tahap kemampuan kita, Allah taw kita neh mcam mane. even dulu da kena azab paling besar. n rase mcm ta bole survive.mase tu org dtg tolong. masa kite tga terkapai2. aku taleh bayang kan future life aku neh macam mane. di dunia akhir zaman neh. aku harap aku dapat kembali ke jalan yg benar. dpt jodoh yg baek dan mulia di sisi Allah.moga Megat Muzhafar jodoh aku.kerna dea kekuatan aku.segalanya tentang dea.tade ape yg aku kejar skarang. melainkan sambung degree n kerja.only that ! hanya doa agar dpt bersama dea kekal abadi diizin Allah dan kehidupan yg serba sederhana serta bahagia. n aku harap semua perjalanan hidup aku tak terumbang ambing.

i hope i can survive this.


satu kan lah aku dengan si dea ya Allah, dengan ikatan yg sah.dibawah keberkatan mu :( 

No comments: