::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 17, 2011

buku

salam,

untuk hari ini. sangat bosan. petang sebelum magrib. dengan melayan lagu feeling di blog neh. sedang mencari mood study. mungkin malam nanti pulun lagi. nak buka cerita tentang  peristiwa petang tadi sebenarnya ;)

kelakar, terkejut, seronok, konfius pun ade jgk. petang td. aku masuk bilik parent aku. selalu nye tade ape yg berlaku. just shocked. npk satu buku. rase laen macam. n hati pun teringin laa nak bukak. ade ape dlm dea.tajuk  buku tu ' ADAT NEGERI SEMBILAN ' . n aku cuba jgk open buku tu. tgk penanda buku ade. aku terus bkk ke penanda tu.aku terkejut penanda tu ade kat tajuk 'istiadat bertunang'. huhu aku share benda neh ngn M. hanya aku ngn dea taw perasaan kami macam mana. n jalan cerita sebenar nya.

tugas kami sekarang adalah, fokus n fulfill ape yg parent kami mahukan. kami rasa yg jodoh kami makin kuat. restu kan laa kami yaAllah. satu kan kami. dugaan ni mengajar kami untuk kuat. kuat untuk masa depan. aminnnn~

No comments: