::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 25, 2012

sehari sebelum last payperr :P

salam

hi semua ;) for those yg amek OM esok ade paper OB kan. hahha last paper pulak tuuu. tak sabar nak abes kn sem 4 neh. tapi nanti cuti lamaa. ouhhh busannnn okay! hahaha lawak ah* err :p

so for yesterday, aku jalan2 ngn housemate aku smpai dlm kol 8 tu semua da pengsan da n aku sorg taleh lelap. so aku tgk tv, layann game, n ade cite best lak cerekarama ''usin bunga'' hahahaha. tuptup kol 1 lebih jgk aku tido....zzzz:p

so for today, nothing to doo. igt na revise subj OB tu tapi sekali je bkk topik stress tu. terus sleepyy..hahaha ape lagi. baca short note yg aku da buat pastu tutup then on blog. hahaha tgk laaa malam kng ;p btw malam kng ade mentor pulakkk. dah 2 kali terlepas okayy. nak tgk FT akuuuuu....hahahaha :p

No comments: